اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

از مزایای دریافت ویزا برای تحصیل می توان به امکان بالای اخذ آن اشاره کرد. در صورتی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه کشور مقصد شوید به احتمال خیلی زیاد ویزا خواهید شد.

از دیگر مزایای آن می توان به امکان تبدیل آن به ویزای کاری بعد از اتمام تحصیل اشاره کرد. بدین ترتیب که بعد از اتمام تحصیلات به شما مدتی برای پیدا کردن کار فرصت داده می شود. در صورتی که بتوانید به کار مشغول شوید می توانید ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کنید.

یکی دیگر از مزایای این ویزا این است که در بسیاری از کشورها شما در حین تحصیل امکان کار را نیز دارید. مدت ساعتی که در روز می توانید کار کنید از قبل مشخص شده است.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای تحصیل در کشورهای خارجی و اخذ چنین ویزایی این است که شما شانس این را دارید تا در بهترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی تحصیل کنید. حتی بهترین دانشگاه های ایران نیز در رتبه بندی جهانی، رتبه های بسیار بالایی دارند. شما می توانید تحصیل در دانشگاه های مختلف و با بالاترین کیفیت آموزشی را تجربه کنید.

همچنین شما این امکان را در اختیار خواهید داشت تا با فرهنگ ها و سنت های جدیدی آشنا شوید. شما در کنار کسب علم و دانش می توانید با افراد جدید و نگرش های جدیدی آشنا شوید و این امر می تواند به سادگی منجر به شخصیت سازی و تغییر نگرش شما شود. آن دسته از دانشجویانی که تحصیل در خارج از کشور را تجربه می کنند، در معرض فرهنگ های گوناگونی قرار می گیرند و ذهنیت آن ها تحولات بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

به تمامی مزایای تحصیل در خارج از کشور می توان به یادگیری یک زبان خارجی اشاره کرد. شما می توانید به سادگی یک زبان خارجی را فرابگیرید و بدین صورت دایره لغات و سواد خودتان را افزایش دهید. همچنین با تحصیل در کشورهای خارجی امکان رسیدن به استقلال برای شما به وجود می آید و سبک زندگی شما دگرگون خواهد شد.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>