اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرم کننده های پارچه:
نرم کن های اولیه پنبه معمولاً بر پایه امولسیون آب صابون و روغن زیتون، روغن ذرت یا روغن پیه ساخته می شدند. ترکیبات نرم کننده از نظر میل به پارچه های مختلف متفاوت هستند.

شیمی6

بعضی بهتر روی الیاف پایه سلولز کار می کنند (یعنی پنبه)، بعضی دیگر تمایل بیشتری به مواد آبگریز مانند نایلون، پلی اتیلن ترفتالات، پلی اکریلونیتریل و غیره دارند. ترکیبات جدید مبتنی بر سیلیکون، مانند پلی متیل سیلوکسان، با روانکاری الیاف کار می کنند.

تولیدکنندگان نیز از مشتقات دارای گروه های عملکردی حاوی آمین یا آمید استفاده می کنند. این گروه ها اتصال نرم کننده را به پارچه ها بهبود می بخشند.

از آنجا که نرم کننده ها اغلب آبگریز هستند، معمولاً به شکل امولسیون ظاهر می شوند. در فرمولاسیون های اولیه، صابون های دست دوم به عنوان امولسیون کننده تولید می شود. امولسیون ها معمولاً مایعات شیری مات هستند.

با این حال، میکرو امولسیون هایی نیز وجود دارند که قطرات فاز آبگریز به طور قابل توجهی کوچک تر هستند. میکروامولسیون مزیت افزایش توانایی ذرات کوچک تر برای نفوذ به الیاف را فراهم می کند. سازندگان اغلب از مخلوط سورفاکتانت های کاتیونی و غیر یونی به عنوان امولسیون کننده استفاده می کنند. رویکرد دیگر یک شبکه پلیمری، یک پلیمر امولسیونی است.

علاوه بر مواد شیمیایی نرم کننده پارچه، نرم کننده های پارچه ممکن است شامل اسیدها یا بازها برای حفظ pH مطلوب برای جذب، عوامل ضد کف کننده سیلیکون، تثبیت کننده های امولسیون، مواد معطر و رنگ باشند.

سورفاکتانت های کاتیونی به عنوان نرم کننده های پارچه استفاده می شوند:

شیمی5

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>