اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا به طور مفصل به بررسی تمامی مباحث مربوط به مهاجرت به روسیه بپردازیم. امروزه مهاجرت به یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن اروپایی و زندگی در شرایط مرفه و ایده آل آن، به یکی از مباحث جنجال برانگیز دنیا تبدیل شده است. کشوری که بتواند شرایط کاری، تحصیلی، ازدواج و زندگی ایده آلی را برای آنان فراهم آورد. در این میان روسیه یکی از کشورهای قوی و ثروتمند اروپایی است که با شرایط زندگی شگفت انگیز و منحصر به فردی که دارد به عنوان بهترین و ایده آل ترین مکان برای بهبود و پیشرفت زندگی و حرفه معرفی شده است. از این رو تعجبی ندارد که چرا روسیه به یکی از مقاصد مهاجرتی پر تقاضا تبدیل شده است.

آشنایی با روسیه
روسیه یکی از وسیع ترین کشورهای جهان است که در شمال اوراسیا قرار گرفته است. این کشور با دمای -12 درجه در فصل زمستان و 20 درجه بالای صفر در تابستان، به عنوان یک کشور سردسیر معرفی شده است. زبان رسمی آن روسی است. اما 27 زبان رسمی کشورهای دیگر نیز در آن وجود دارد. این کشور با داشتن شرایط اقتصادی مرفه و ایده آلی که بر پایه سرمایه گذاری های خصوصی دارد یکی از قدرتمند ترین اقتصادهای جهان را از آن خود کرده است.

بدون شک مهاجرت به روسیه و زندگی در آن نه تنها فرصت زندگی با کیفیت و برخورداری از بهترین و مرفه ترین شرایط ایده آل را در اختیارتان قرار می دهد بلکه با آشنایی با فرهنگ غنی و آداب و رسوم باارزش و همچنین لذت از جاذبه های متنوع طبیعی آن، دنیایی جدید و شگفت انگیز را به رویتان باز می کند. شایان ذکر است که به موجب نزدیکی و فاصله کمی که روسیه با ایران دارد به یکی از مقاصد مهاجرتی مورد دلخواه ایرانیان تبدیل شده و هرساله مهاجران زیادی از کشور عزیزمان را بنا به دلایل مختلفی می پذیرد.

شرایط و راه های مهاجرت به روسیه
کشور روسیه دارای چشم اندازهای متنوعی از زندگی است که در کمتر جایی می توان مشابه آن را پیدا کرد. این کشور با شرایط آب و هوایی مختلفی که دارد زیباترین مناظر طبیعی دنیا را در معرض دید همگان قرار می دهد. همچنین این کشور یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نفت و گاز در سراسر جهان است که بهترین و مرفه ترین شرایط اقامت و زندگی را در اختیار مهاجران خود قرار می دهد. از این رو طرفداران روسیه سعی بر آن دارند تا به هر طریقی نسبت به مهاجرت و اخذ اقامت روسیه اقدام نمایند.

راه های مهاجرت زیادی به روسیه وجود دارد که هر کدام بنا به دلایل مختلفی می توانند شما را در رسیدن به هدف خود و اخذ اقامت در این کشور زیبا و دست نخورده یاری رسانند. تنها کافی است که بتوانید راهی متناسب و درخور موقعیت و شرایط درخواست خود پیدا کنید. لازم به ذکر است که تمامی راه های مهاجرت به روسیه و ورود به آن، نیازمند گرفتن ویزا مختص به این کشور می باشد.

مهاجرت به روسیه از طریق کسب و کار
مهاجرت به روسیه از طریق کسب و کار، مناسب کسانی است که در کشور خود دارای شغل و حرفه سودمندی هستند. بنابراین از این طریق می توانند به کشور مرفه و پر درآمد روسیه مهاجرت نموده و از تمامی امکانات کاری و حقوق و مزایای آن بهره مند شوند.

یکی از مزیت های مبرهن مهاجرت به روسیه از طریق کسب و کار این است که تمامی شاغلین و کارکنان از هر قوم ملیتی، به طور مساوی و یکسان از مزایای کار بهره مند می شوند. شایان ذکر است که متقاضیان و داوطلبانی که دارای دعوت نامه کاری از سوی کارفرمای روسی هستند جهت دریافت اقامت کاری در این کشور، در اولویت مهاجرین قرار دارند.

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل
کشور روسیه با داشتن نرخی حدود 99 درصد، بالاترین آمار باسوادی در جهان را از آن خود کرده است. از همین رو به جرات می توان گفت یکی از ایده آل ترین و مطلوب ترین کشورهای اروپایی است که از برترین و با کیفیت ترین شرایط تحصیلی برخوردار است.

مهاجرت تحصیلی به روسیه، یکی از متداول ترین و پر طرفدار ترین راه های مهاجرت به این کشور زیبا و خوش آب و هوا می باشد. زیرا از این طریق می توانند با بهره گیری از سیستم آموزشی عالی و درجه یک نسبت به دریافت مدرک دانشگاهی دارای اعتبار بین المللی اقدام نمایند. همچنین با مهاجرت تحصیلی به روسیه، می توان به عنوان یک شهروند روسی، از تمام مزیت های زندگی آن برخوردار شوند.

مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج
مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج، یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت به این کشور است و معمولاً شرایط آن به گونه ای است که بایستی متقاضیان مهاجرت به آن، با یکی از افرادی که تبعه این کشور را دارند ازدواج نمایند. نکته قابل توجه این است که افرادی که این روش از مهاجرت به روسیه را انتخاب می کنند باید تمامی شرایط زیر را دارا باشند.

اثبات پشتوانه مالی، عدم سوء پیشینه، توانایی مالی، سلامت جسمی، تسلط به زبان روسی و داشتن محل اقامت از جمله لازمه ی این نوع مهاجرت به حساب می آیند. نکته قابل توجه دیگری در این رابطه این است که متقاضیانی که با افراد تابعه روسیه ازدواج می کنند ازدواج آن ها تنها در این کشور به ثبت می رسد.

مهاجرت به روسیه از طریق ثبت شرکت
متقاضیان و اشخاصی که از توانایی مالی خوبی برخوردار هستند و قصد دارند در یکی از کشورهای مرفه اروپایی نسبت به ثبت شرکت به نام خود اقدام نمایند مهاجرت به روسیه از طریق ثبت شرکت، یکی از گزینه های انتخابی ایده آل به شمار می آید. متقاضیان ثبت شرکت در روسیه به راحتی می توانند شرکتی با سهام عام یا خاص را در این کشور تأسیس کنند.

تنها کافی است سرمایه ای حدود 10000 روبل را در اختیار داشته باشند تا به هنگام افتتاح حساب در یکی از بانک های معتبر روسیه، قسمتی از سرمایه خود را سپرده گذاری و بخش دیگر آن را در حساب پس انداز خود واریز نمایند. متقاضیان بایستی اطلاعات کاملی از جمله نام شرکت به زبان روسی و انگلیسی، نوع شرکت، فعالیت شرکت و همچنین آدرس کامل شرکت خود را به هنگام مهارت به این کشور مطرح نمایند.

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>