اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم سولفات

شایعات در مورد خطرات احتمالی SLS به طور گسترده به عنوان حقایق در وب سایت های انتقادی از مواد شیمیایی سدیم در محصولات مراقبت از پوست ارائه می شود. یکی از ادعاهای رایج این است که SLS می تواند به چشم ها آسیب برساند و احتمالا منجر به نابینایی شود.

مورد دیگر این است که SLS با سرطان مرتبط است. این ادعاها بی اساس هستند زیرا این ترکیب شیمیایی باعث سرطان یا آسیب به چشم نمی شود.با این حال، مانند بسیاری از شوینده ها SLS می تواند پوست را تحریک کرده و باعث اگزما، خشکی و قرمزی پوست شود، به ویژه در غلظت های بالا یا زمانی که به طور مداوم استفاده می شود.

نوزادان اپیدرم (لایه بیرونی پوست) نازک تری نسبت به بزرگسالان دارند. این بدان معناست که نوزادان نسبت به صابون ها و مواد شوینده حساس تر هستند. محصولی که حاوی سدیم لوریل سولفات است، پوست اکثر نوزادان و کودکان را تحریک نمی کند به شرط اینکه فورا شسته شود.سازمان ایمنی مواد تشکیل دهنده در ایالات متحده SLS را تا حداکثر غلظت 50 درصد ایمن می داند، مشروط بر اینکه فورا از روی پوست شسته شود.

دشوار است بدانید که یک محصول حاوی چه مقدار SLS است زیرا معمولا درصدها بر روی برچسب مواد تشکیل دهنده ذکر نشده است. بر اساس گزارش سازمان غذا و دارو، میزان سدیم لوریل سولفات در محصولات خانگی و شخصی از 0.01 درصد تا 50 درصد متغیر است. دو شامپو بچه که مورد بررسی قرار گرفتند حاوی کمتر از 5 درصد SLS بودند.

نگرانی های ایمنی مربوط SLS

هنگام استفاده از SLS به شکل جامد آن بسیار احتیاط کنید زیرا این ترکیب به راحتی در هوا پخش می شود. در صورت استنشاق می تواند خطر خفگی جدی ایجاد کند. اکیدا توصیه می شود که هنگام کار با ترکیب از ماسک گرد و غبار و هود خلاء استفاده کنید تا قرار گرفتن در معرض آن به حداقل برسد.

برخی مطالعات نشان می دهد که این ترکیب ممکن است باعث مشکلات پوستی شود (درماتیت) شود. SLS همچنین ممکن است باعث ایجاد زخم های آفتی شود که معمولا در برخی کشورها به آن زخم شانکر می گویند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>