اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کروم

به عنوان رنگدانه ای برای عینک، کروم کاربرد زیادی ندارد به این دلیل که شیمی دانان ترجیح می دهند از کیفیت نسوز شناخته شده اولیه این آرد، در مقایسه با مواد رنگی خود استفاده کنند، به احتمال زیاد به این دلیل که روش های قدیمی تولید رنگدانه های ریز از کارآیی کمتری نسبت به مواد مدرن برخوردار بودند.آرد کروم دارای پایداری قابل توجه طولانی مدتی است که آن را برای استفاده به عنوان رنگدانه در رنگ ها، جوهرها و از همه مهم تر عینک ها مناسب می کند. از مدت ها پیش رنگدانه مورد انتخاب برای تولید شیشه سبز رنگ، آرد کروم بوده است.

شیشه های آبجو، شراب ها و آب های گازدار بیشترین بطری های شیشه ای سبز رنگ هستند، زیرا رنگ سبز نسبت به شیشه های بی رنگ مقاومت بیشتری در برابر نفوذ اشعه ماورا بنفش دارد. این شیشه ها از محصول نیز محافظت می کند. آبجو همیشه در بطری های شیشه ای قهوه ای یا سبز فروخته می شود زیرا آبجو به ویژه به نور ماورا بنفش حساس است و سریعا فاسد می شود.

آرد کروم نسبت به روش قدیمی ساخت شیشه هایی سبز رنگ که از ترکیب دی کرومات پتاسیم استفاده می کردند ترجیح داده می شود زیرا دی کرومات پتاسیم برای انسان سمی است و در صورت امکان باید از انجام آن اجتناب شود.استفاده از آرد کرومیت یا کروم به عنوان ماده نسوز به قرن نوزدهم بازمی گردد. نسوزهای اولیه کروم در ساخت آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گرفتند، اما به دلیل عدم مقاومت فیزیکی و مکانیکی در بالاترین دما، استفاده از آنها تا حدودی کاهش پیدا کرده بود.

آرد کروم برای استفاده در تولید آجرهای نسوز و سیمان نسوز منیزیت کروم بسیار مطلوب است که از این مواد نسوز برای محیط های با حرارت بالا مانند کوره های ذوب فلز، کوره های قوس الکتریکی، کوره های چرخشی سیمان، کوره های شیشه و سایر کوره های صنعتی با درجه حرارت بالا استفاده می شود. افزودن آرد کروم به این معنی است که آجرها و سیمان های نسوز می توانند گرمای شدید لازم برای کوره های ذوب را تحمل کنند و تحت فشار گرمایشی و سرمایشی ترک نخواهند خورد.

به همین ترتیب، آرد کرومیت می تواند مزایای یکسانی را به صنعت سرامیک ارائه دهد و بدنه های خاکستری ایجاد کند. همچنین در ایجاد لعاب برای استفاده در سرامیک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این لعاب ها به رنگ سبز تمایل دارند.آرد کروم همچنین در تولید فولاد ضد زنگ مورد استفاده قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا فولاد مذاب در داخل سوراخ های شیر قرار نگیرد. این کیفیت به ویژه جذاب است زیرا مسیر تولید طولانی مدت را با ثبات تر، بدون نیاز به توقف برای باز کردن سوراخ های شیر از آهن یا فولاد جامد، تضمین می کند.

از آرد کروم به همراه اکسیدهای دیگر به عنوان ترکیبی برای پرداخت لبه های چاقو، تیغ، تیغه ها و سطوح دستگاه های نوری روی یک تکه چرم یا پارچه استفاده می شود. پودر یا موم کروم به نام "ترکیب سبز" در دسترس هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>