اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کروم

آبکاری کروم روشی از آبکاری فلزات می باشد که یک لایه باریک از فلز کروم بر روی یک شی فلزی قرار می گیرد. از این روش برای تزئین، روش های پاکسازی سطح، افزایش مقاومت در برابر خوردگی، برای بالا بردن سختی سطح و موارد دیگر استفاده می شود.

فرآیند آبکاری کروم یک روش بسیار سمی است که شامل چربی زدایی برای از بین بردن آلودگی شدید، از بین بردن آثار باقی مانده از خاک، برنامه های مختلف قبل از تصفیه بسته به بستر می باشد. می توان فلز کروم را برای هر نوع کاربرد در دمای بالای محلول به کار برد.علاوه بر این، استفاده گسترده از پودر فلز کروم اندود شده در الکترونیک منجر به رشد سریع بازار شده است و بر اساس نوع محصول، طبقه بندی پودر فلز کروم اندود شده در بازار انجام می شود که شامل پودر کروم فلزی و پودر کروم الکترولیتی است.

استفاده از پودر فلز کروم اندود شده در هوا فضا و سایر صنایع نیز، منجر به رشد مثبت بازار در سناریوی فعلی در منطقه اروپا شده است. از نظر جغرافیایی، به دلیل استفاده قابل توجه از پودر فلز کروم اندود شده در الکترونیک و استفاده زیاد در صنایع هوا فضا، بازار در سال های آینده به سرعت رشد خواهد کرد و در سراسر اروپا مانند آلمان، روسیه، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و سایر مناطق گسترش می یابد این در حالی است که، صنایع هوا فضا بزرگ ترین مصرف کننده پودر فلز کروم می باشد.

آرد کروم (Chrome Flour) بسیار خالص بخشی اساسی از کارخانه های ساخت مواد نسوز و رنگدانه مدرن است زیرا از طریق این آرد تحمل حرارتی بالا و ثبات چشمگیرتری در انواع کاربردها در دسترس قرار می گیرد.این آرد، همچنین به عنوان کرومیت آهن، پودر کرومیت، آرد کروم 325 و آرد کرومیت نیز شناخته می شود و یک ترکیب غیر آلی است که به عنوان رنگدانه و به عنوان یک جز حیاتی در برخی از مواد نسوز با عملکرد بالا استفاده می شود. ترکیب شیمیایی این آرد Cr 2O 3 است.این آرد دارای خصوصیات زیر است و به دلیل داشتن همین خصوصیات در صنعت بسیار محبوب می باشد:

  • پایداری در دمای بالا
  • مقاوم در برابر شوک های حرارتی
  • مقاوم در برابر شیشه های خورنده و سرباره
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>