اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

افرادی که با پودر و فلز آنتیموان بسیار زیاد کار می کنند با تنفس غبارهای آنتیموان موجود در محیط کار ممکن است دچار عوارض متعددی شوند. قرار گرفتن در معرض پودر و فلز آنتیموان توسط انسان می تواند با تنفس هوا، نوشیدن آب و خوردن غذاهای حاوی این فلز و همچنین در اثر تماس پوست با خاک، آب و سایر مواد حاوی این فلز صورت بگیرد.

قرار گرفتن در معرض غلظت نسبتا بالای آنتیموان (9 میلی گرم به صورت پودری در محیط) برای یک مدت زمان طولانی می تواند باعث ایجاد سوزش چشم، پوست و ریه شود. با ادامه این تماس، ممکن است اثرات جدی تری روی سلامتی داشته باشد و باعث بیماری های ریوی، مشکلات قلبی، اسهال، استفراغ شدید و زخم معده شود. مشخص نیست که آیا پودر و فلز آنتیموان می تواند باعث سرطان یا نارسایی تولید مثل شود یا خیر.

از پودر آنتیموان در قدیم برای درمان عفونت های انگلی استفاده می شده است، اما افرادی که مقدار زیادی از این پودر را مصرف کرده اند یا دچار حساسیت شدند یا مشکلات دیگری برای آنها به وجود آمده است. این تأثیرات مخرب سلامتی باعث شده است که ما بیشتر از خطرات قرار گرفتن در معرض پودر و فلز آنتیموان آگاه شویم.

آنتیموان در خاک، آب و هوا به مقدار بسیار کم یافت می شود. پودر آنتیموان به طور عمده خاک ها را آلوده می کند و از طریق آب های زیرزمینی می توانند مسافت زیادی را به سمت مکان های دیگر و آبهای سطحی دیگر طی کنند. آزمایش های انجام شده بر روی حیوانات به ما نشان داده است که مقادیر نسبتاً زیادی آنتیموان ممکن است حیوانات کوچک را از بین ببرد.

حیواناتی که برای مدت طولانی در مقدار کم آنتیموان قرار می گیرند، ممکن است سوزش چشم، ریزش مو و آسیب ریه را تجربه کنند. سگ ها حتی هنگامی که در معرض مقدار کم آنتیموان قرار می گیرند ممکن است دچار مشکلات قلبی شوند، همچنین حیواناتی که به مدت چند ماه در معرض مقدار بسیار کم آنتیموان قرار می گیرند نیز ممکن است دچار مشکلات باروری شوند. اینکه پودر و فلز آنتیموان می تواند باعث سرطان شود هنوز هم به طور کامل مشخص نشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>