اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید فسفریک

اسید فسفریک خوراکی محلول رقیق شده این اسید است. این اسید با درجه غذایی (افزودنی E338) برای اسیدی کردن غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود. اسید فسفریک در محصولات غذایی طعمی تند یا ترش ایجاد می کند. نوشابه های حاوی اسید فسفریک که شامل کوکاکولا می شود گاهی اوقات سودا فسفات یا فسفات نیز نامیده می شود. طعم اسید فسفریک خوراکی ملایم و دوست داشتنی است.

اما اسید فسفریک درجه صنعتی، بیشتر در صنایع شیمیایی و آزمایشگاه های شیمی کاربرد دارد. این اسید به صورت محلول، یک مایع بی رنگ، بی بو و غیر فرار است. اسید فسفریک درجه صنعتی معمولا دارای غلظت 85 درصد است. اما باید توجه داشته باشید که اسید فسفریک درجه صنعتی بازهم می تواند پوست را به شدت تحریک کند و به چشم ها آسیب برساند.

اسید فسفریک درجه غذایی به عنوان افزودنی مواد غذایی به طور گسترده ای در بازار دسترس است. این اسید قیمت بسیار ارزانی دارد، به همین دلیل شرکت های تولید نوشابه از آن برای اسیدی کردن و دادن طعم به محصولات خود استفاده می کنند.اسید فسفریک در نوشابه ها، طعمی تند و تازه ایجاد می کند. این اسید همچنین به عنوان یک نگهدارنده در نوشابه ها و سایر محصولات غذایی مشابه عمل می کند.

اسید فسفریک خالص یک ماده جامد بسیار روشن و شفاف است. این اسید نقطه ذوب 42.35 درجه سانتی گراد دارد و در دما و فشار اتاق جامد است. این اسید خالص از سنگ فسفات تولید می شود. برای تهیه این اسید بسیار خالص باید فسفر را برای تولید پنتا اکسید فسفر سوزاند و سپس با حل شدن محصول در اسید فسفریک رقیق شده، اسید فسفریک خالص را به دست آورد.

این بهترین راه برای تولید اسید فسفریک خالص است، زیرا مقدار زیادی از ناخالصی های موجود در سنگ فسفر هنگام استخراج در کوره از بین می رود. نتیجه نهایی این فرآیند، اسید فسفریک بی آب است که یک جامد سفید رنگ است. پودر اسید فسفریک به دلیل استفاده و نگهداری راحت در آزمایشگاه بسیار محبوب است.

قیمت اسید فسفریک صنعتی برای فروش، برحسب درصد و حجم آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید فسفریک صنعتی مورد نظر خود نمایید. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید فسفریک صنعتی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>