اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد های تگزاپون:
تگزاپون خمیر سفید نیمه شفاف سفید یا زرد رنگ با بویی ملایم است که نام سدیم لوریل اتر سولفات می باشد. دارای خاصیت کف زایی خوبی بوده ولی کف آن سبک است و حالت کرمی ندارد. جزء مواد اولیه آرایشی و داروئی است. عرضه این محصول در بشکه های 110 تا 200 کیلویی و صادرات به صورت فله انجام می شود.

شیمی

تگزاپون در مواد شوینده برای ایجاد کف و حباب استفاده می شود. تگزاپون به عنوان یک سورفاکتانت اساسی عمل می کند و به راحتی با نمک غلیظ می شود.

این ترکیب ثابت از الکل های چرب طبیعی که دارای وزن مولکولی بالا و محتوای موم مانند هستند، گرفته می شود. در واقع به صورت کلی، چهار نوع سورفکتانت آنیونی، کاتیونی، غیریونی و آمفوتریک وجود دارد، که تگزاپون نوعی سورفکتانت آنیونی با عملکرد عالی و بدون رنگ است.

سولفات لوریل اتر سدیم (SLES) با شوینده، امولسیون و شکل پذیری عالی دارد. تگزاپون، سدیم لوریل اتر سولفات (SLES N70) مایع خمیر چسبناک بی رنگ یا زرد روشنی است که بی بو می باشد و به راحتی می توان آن را در آب حل کرد.

محتوای تگزاپون بسیار کم نمک است و در صورت آبکی یا رقیق شدن با آب تا غلظت استفاده طبیعی، ویسکوزیته بسیار کمی را دارا می باشد. اما ما می توانیم ویسکوزیته را با اضافه کردن کلرید سدیم و آلکانول آمیدهای متناسب، تنظیم کنیم.

تگزاپون به عنوان امولسیفایر چربی، ماده مرطوب کننده، شوینده در مواد آرایشی، دارویی و خمیر دندان استفاده می شود. تگزاپون به عنوان ابزار تحقیقاتی در بیوشیمی پروتئین نیز کاربرد دارد. تگزاپون به عنوان امولسیون کننده چربی، ماده مرطوب کننده و شوینده نیز استفاده می شود.

تگزاپون در اکثر محصولات بهداشتی آرایشی و پاک کننده های بدن و سر از قبیل خمیردندان، صابون، شامپو، کرم و لوسیون وجود دارد. تگزاپون به دو صورت صدفی و معمولی در بازار یافت می شود که نوع صدفی آن برای تولید شامپوهای غیر شفاف و صدفی و همچنین مایع دستشویی های صدفی استفاده می شود.

تگزاپون دراکثر مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی و پاک کننده های صنعتی مانند کارواش و کف شورها و بر طرف کننده روغن و اکثر مواد بهداشتی و لوسیون ها و پاک کننده های بدن و سر از قبیل خمیر دندان، صابون، شامپو، کرم، در هر دو فرم مایع و غیرمایع جهت زدودن چربی به عنوان ماده کف کننده و پاک کننده و امولسیون کننده مواد چسبنده به کار می رود و جزو مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و داروئی می باشد.

انواع تگزاپون:

  • تگزاپون صدفی.
  • تگزاپون N70 یا خمیری.

به ازای هر گروه اتیلن اکسیدی دریافتی، مقدار 44.05 گرم بر مول به وزن مولکولی تگزاپون اضافه می شود. بنابراین برای مولکول سدیم لوریل اتر سولفاتی که دارای 3 گروه اتیلن اکسید است، جرم مولکولی 420.54 گرم بر مول محاسبه می شود.

خاصیت تگزاپون:
تگزاپون از قابلیت بازدارندگی، امولسیون و شکل پذیری عالی برخوردار است. تگزاپون به راحتی در آب حل می شود. همچنین در برابر آب سخت و تجزیه بیولوژیکی بالا، مقاوم می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>