اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تگزاپون N70 یا خمیری:
تگزاپون N70 سدیم لورات سولفاتی است که معمولاً در محصولات شفاف و مرواریدی با ویسکوزیته متوسط تا زیاد و محصولات شوینده استفاده می شود.

شیمی4

تگزاپون یک سولفات اتر فعال بالاست که از یک الکل چرب متوسط تولید می شود و حاوی متوسط 2 مول اکسید اتیلن با حداکثر کنترل محصولات جانبی ناخواسته، از جمله محصولات ایجاد کننده بو است.

تگزاپون N70 یک سدیم لوریل اتر سولفات بسیار غلیظ است که از الکل های چرب طبیعی گرفته شده است. تگزاپون به دلیل محتوای بالای شستشوی ماده فعال، مخصوصاً برای محصولات نهایی بسیار غلیظ یا در صورت نیاز به مواد اولیه با محتوای آب کمتر مناسب است.

به این ترتیب، ویسکوزیته محلول های رقیق شده texapon با تقریباً 5 الی 28% ماده فعال شستشو را می توان به راحتی به مقدار دلخواه افزایش داد. آنیون های دیگر آن شامل سدیم لورات سولفات و سولفات میرت سدیم می باشد.

SLES یا تگزاپون خمیری به عنوان فوم دهنده، پاک کننده و رطوبت ساز عمل می کند. اغلب محصولات شوینده حاوی 30 تا 70 درصد تگزاپون خمیری می باشند. تگزاپون N70 خمیر مانند است که دارای ویسکوزیته ی بالایی می باشد که شکل ظاهری آن شفاف است.

به علت اینکه این محصول حاوی نمک است، بعد از رقیق سازی آن، کاهش ویسکوزیته رخ می دهد. با افزایش NaCl و آلکانول آمید ها می توان ویسکوزیته این ترکیب را کنترل کرد. نوع N70 این محصول بالاترین غلظت از SLES تولیدی در فرایند اتوکسیله کردن دودسیل الکل است.

ترکیب شیمیایی سدیم دودسیل سولفات:
سدیم دودسیل سولفات یا سدیم لوریل سولفات، که گاهی اوقات لوریل سولفات سدیم نوشته می شود، یک ترکیب آلی مصنوعی با فرمول CH₃(CH2)₁₁SO₄Na است. این مولکول یک ارگانوسولفات و یک نمک است.

تولید تگزاپون 70%:
در واقع تگزاپون شایع ترین محصول تجاری حاصل از ترکیب سدیم، آمونیوم آلکیل و آلکیل اتر سولفات می باشد. تگزاپون نوع N70 از الکل های چرب طبیعی تولید می شود، که این فرآیند با کمک اتوکسیلاسیون دو دسیل الکل رخ می دهد. که می توان آن را به استر سولفوریک اسید تبدیل کرد. ماده ی حاصله در نهایت طی عملیات خنثی سازی به نمک سدیمی تبدیل می گردد.

کاربرد سدیم دودسیل سولفات:
سدیم دودسیل سولفات، درجه زیست شناسی مولکولی (SDS)، شوینده ای است که به عنوان پروتئین های غیرقابل انکار شناخته می شود. از این ماده در عدم القای الکتروفورز ژل پلی آکریل آمید برای تعیین وزن مولکولی پروتئین استفاده می شود.

کاربرد تگزاپون N70 یا کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات خمیری:
این محصول همچنین به عنوان یک سورفکتانت اساسی برای مواد تمیز کننده لوازم آرایشی مانند شامپوها، ژل های دوش و حمام های فومی مناسب است.

در فرمولاسیون صنعتی انواع پاک کننده های مایع خانگی مانند مایع ظرفشویی و لباس شویی و پودر شستشو

در صنایع نساجی و چاپ و رنگرزی نیز از تگزاپون 70 درصد استفاده می شود.

در روغن زدایی از صنعت آبکاری و چرم سازی به کار می رود.

به طور گسترده ای در تولید صابون مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

ایمنی تگزاپون:
تگزاپون باید در برابر سرما و رطوبت محافظت شود. ظروف اصلی اگر باز نشود، محصول می تواند حداقل برای یک سال ذخیره شود. زمان انقضا آن 24 ماه است.

دمای مناسب برای نگهداری آن بین 10 الی 30 درجه سانتیگراد است که این دما به مقدار pH بستگی دارد. بشکه های آن را در مکانی با تهویه مناسب نگهداری کنید. تگزاپون باید در جای خشک و خنک نگهداری شود و به دور از آفتاب و باران باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>