اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صابون خمیری چیست؟
گاهی اوقات در تولید صابون های دست ساز پایه گلیسیرین، نرم کننده ای مانند روغن جوجوبا یا کره شی اضافه می شود.

شیمی15

ممکن است شن و ماسه یا پوکه به آن اضافه شود تا یک صابون پاک کننده تولید شود. که به این ترکیب صابون خمیری گفته می شود.مواد پاک کننده برای از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست در حال تمیز کردن عمل می کنند. به این فرآیند لایه برداری گفته می شود. که این لایه برداری توسط صابون خمیری انجام می شود.

pH صابون:
اکثر صابون ها دارای pH در محدوده 9 الی 10 هستند. در حالی که سندیکاهای متعادل با pH دارای pH خنثی یا کمی اسیدی هستند، آن ها هنوز هم مواد پاک کننده ای هستند و با مواد شوینده و سورفکتانت مصنوعی ساخته می شوند که با تمیز شدن، لایه چربی محافظ طبیعی پوست را حل می کنند.

صابون فرآیند سرد چیست؟
صابون فرآیند سرد بدون حرارت خارجی تولید می شود، در حالی که صابون فرآوری گرم اغلب در ظروف سفالی پخته می شود تا روند ساخت صابون تسریع شود.

حلال صابون چیست؟
آب حلال صابون می باشد. اگرچه آب یک حلال عمومی خوب است، اما متأسفانه ماده ای نیز با کشش سطحی بسیار زیاد است. در اصل، مولکول های صابون لکه های روغنی را تا حدی حل می کنند تا امولسیونی که در آب معلق نگه داشته می شود تا زمانی که بتواند آبکشی شود.

کاربرد صابون:
صابون ها در انواع محصولات پاک کننده و روان کننده استفاده می شود. در یک محیط خانگی، صابون ها مواد فعال کننده سطحی هستند که معمولاً برای شستشو، استحمام و سایر کارهای خانه داری استفاده می شوند. در محیط های صنعتی، صابون ها به عنوان غلیظ کننده، اجزای تشکیل دهنده برخی روان کننده ها و پیش سازهای کاتالیزورها استفاده می شوند.

صابون های فلزی نیز به عنوان یک اصلاح کننده رئولوژی در فرمولاسیون رنگ روغن به کار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>