اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اجرای طرح پاک سازی حریم جاده های استان همگام با سراسر کشور در روز 21 اسفندماه خبر داد.

اجرای طرح پاک سازی حریم جاده ها در قم

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، ابوالفضل جمالی با اشاره به فراخوان عمومی پاک سازی حریم راه‌ها در سراسر کشور اظهار کرد: این طرح با شعار «حفاظت از محیط زیست حفاظت از زندگی است» اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به ایام منتهی به پایان سال و استقبال از سفرهای نوروری، این اداره در نظر دارد همگام با سراسر کشور در راستای پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های استان و با حضور راهداران و مشارکت عمومی مردم این طرح را اجرایی کند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با بیان اینکه سه شنبه 21 اسفندماه زمان اجرای این طرح در سراسر کشور تعیین شده است گفت: امسال سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای نخستین بار تصمیم به اجرای طرح پاک سازی حریم راه‌ها در آستانه سفرهای نوروزی گرفته است.

جمالی خاطرنشان کرد: بر این اساس از صبح روز سه شنبه هفته جاری، عملیات پاک سازی حریم جاده ها توسط هزاران نفر از مأموران راهداری در سراسر کشور آغاز می شود و راهداران قم نیز در این طرح سراسری حضوری فعال خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم با اشاره به آیین شروع این طرح با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در جاده هراز عنوان کرد: در استان قم نیز مراسم آغاز طرح پاک سازی حریم جاده ها با حضور مأموران راهداری، محیط زیست و هلال احمر و داوطلبان مردمی و اصحاب رسانه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، فرهنگ سازی به منظور رعایت مسائل زیست محیطی و دعوت همگانی از مردم برای خودداری از ریختن زباله در حریم راه‌هاست به همین منظور در قالب آموزش های جنبی طرح، از عموم هم میهنان خواسته می شود زباله های حین سفر را داخل کیسه های مخصوص داخل خودرو نگهداری کرده و با رسیدن به نزدیک ترین مجتمع بین راهی، کیسه زباله را در مخازن ویژه تخلیه کنند.

جمالی بابیان اینکه پرتاب زباله از خودرو به اطراف جاده ها یکی از عادات زشت و گاه خطرناک محسوب می‌شود گفت: این فرهنگ غلط رفتاری علاوه بر آسیب به محیط زیست، یکی از عوامل اختلال در زاویه دید رانندگان دیگر و بروز تصادفات رانندگی هم هست.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>