اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرآیند تولید تیلوز:
تیلوز از پنبه ی خام یا پالپ تصفیه شده، تولید می شود. روند تولید بدین صورت است که ابتدا پنبه ی خام یا پالپ تصفیه شده در آب دارای خاصیت قلیایی، خیسانده می شوند. سپس وارد راکتور دارای دمای 25 درجه ی سانتیگراد می گردند.

شیمی51

این دما در طول واکنش ثابت باقی می ماند. پس از دو ساعت الکل و اسید به این راکتور افزوده می شوند. زمان واکنش در راکتور حدودا سه ساعت می باشد. ماده ی تولید شده پس از خروج از راکتور به وسیله ی آب شست و شو داده می شود.

کاربرد تیلوز:
از مهم ترین کاربرد آن می توان به عنوان تقویت کننده ی ویسکوزیته، پایدار کننده و بایندر استفاده می شود. اما کاربردهای گسترده ای دارد:

صنعت آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی:
تیلوز یک مکمل بی ضرر در محصولات آرایشی است مثلا ثبات کف اصلاح را بهبود می بخشد. و همچنین برای افزایش چسبندگی کرم، به عنوان یک اتصال دهنده در پودرهای آرایشی، باعث توزیع یکنواخت رنگ در موی سر نیز می شود. تیلوز هیدروکسی اتیل سلولز (HEC) به عنوان افزودنی به لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مصرف می شود.

صنعت نفت و گاز و پتروشیمی:
در مایعات حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز طبیعی مصرف می شود. (Tylose) تیلوز در فرآیندهای شکستگی هیدرولیکی و به همراه سایر افزودنی ها مانند بایوسایدها، مواد ضد فشرده، ضایعات اکسیژن و کند کننده ها و همچنین به عنوان یک پلیمر سازگار با محیط زیست، استفاده می شود.

حفاری:
به عنوان تقویت ویسکوزیته در گل حفاری به کار می رود. همچنین این ماده به علت تشکیل محلول پایدار با غلظت زیاد نمک، برای افزایش ویسکوزیته مایعات حفاری، مناسب است. برای افزایش تولید نفت نیز استفاده می شود. به راحتی با مواد شیمیایی و آنزیم ها تجزیه می شود.

کاشی و سرامیک:
در مخلوط اکستروژن متالورژی سرامیکی و پودر، به عنوان افزودنی های نگهدارنده آب و دیسپرس کننده ها، پلاستیسایزرها و سورفکتانت ها، کار می رود. لازم است بدانید قدرت اتصال بالای تیلوز نقش مهمی خشک کردن به روش اسپری در گرانول ها دارد، بنابراین برای این صنعت بسیار کارآمد است. در چسب های کاشی نیز کاربرد دارند.

رنگ و رزین:
برای تولید امولسیون های پلیمری آبی بر پایه ی ترکیبات مشتق شده از اتیلن و برای بسپارش وینیل استات، لاکتیک های کوپلیمر با وینیل اکریلیک و رنگ و روکش نیز استفاده می شود. به عنوان بایندرهای رنگ، چسب و بتن نیز به کار می رود.

مواد و مصالح ساختمانی:
در لایه گذاری کاشی ها با استفاده از فرآیند بستر نازک، درست کردن ملات در ماشین آلات گچ کاری و به عنوان چسب و ترمیم قطعات در صنعت ساختمان به کار می رود. در محصولات گچ و رندرهای سیمانی نیز استفاده می شود.

حلال های آلی:
این ماده در حلال های آلی به عنوان قوام دهنده، ضخیم کننده یا ویسکوز کننده به کار می رود.

در صنایع غذایی و داروسازی:

  • به عنوان یک افزودنی غذایی، در نان سبوس دار، هایپروملوئز امولسیفایر، ضخیم کننده و جایگزینی برای ژلاتین حیوانات و در داروسازی استفاده می شود.
  • در صنایع شوینده و تولید پاک کننده ها کاربرد دارد.
  • در کاغذسازی به کار می رود.
  • در صنعت چاپ و رنگ چاپ در منسوجات نیز مصرف می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>