اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع تیلوز در صنایع:
تیلوز در محدوده دو گرید 4000 و 200000 به بازار عرضه می شود. هر چه گرید به سمت بالاتر می رود، توانایی حل شدن در آب بیشتر می شود ولی قدرت نگهداری آب در آن به مدت طولانی کم تر می شود. در ادامه به دو گرید پرکاربرد تیلوز در بازار ایران می پردازیم.

  • تیلوز 4000.
  • تیلوز 6000.
  • تیلوز 100000.
  • تیلوز 150000.
  • تیلوز 200000.
شیمی50

تیلوز 100000:
تیلوز 100000 با جذب آب موجود، باعث بالا رفتن غلظت می شود. همچنین در رزین های پایه ی آب از آن استفاده های فراوانی می شود. در تولید مواد آرایشی و بهداشتی و برای افزایش غلظت در رنگ ها نیز به کار می رود. این ماده چسبندگی بسیاری دارد، بنابراین در تولید خمیردندان و انواع کرم ها و همچنین صنایع پلاستیک سازی نیز مصرف می شود.

تیلوز 4000:
تیلوز 4000 غلظت دهنده سلولزی غیر یونی است. این تیلوز از خانواده هیدروکسی متیل سلولز است. این ماده نیز یک اتر سلولز غیر یونی با گرید 4000 می باشد که از طریق یک سری از فرآیندهای شیمیایی با سلولز پلیمر طبیعی به عنوان مواد خام ( پنبه ای خام یا پالپ تصفیه شده) حاصل می شود.

این ماده دوز مصرف بالاتری نسبت به سایر تیلوزها دارد.

شرایط نگهداری تیلوز:
تیلوز مانند تمام مواد آلی دارای ذرات ریز، می تواند خطر انفجار گرد و غبار را ایجاد کند. تشکیل گرد و غبار و رسوبات باید به حداقل برسد، تا ترکیبات گرد و غبار آتش زا به وجود نیاید. از شعله های آتش، سطوح داغ، حرارت، نور مستقیمت خورشید، جرقه ها و الکتریسیته ساکن باید به دور باشد.

این ماده در دمای حدود 200 درجه سانتی گراد شروع به تجزیه می کند و دمای احتراق آن بیشتر از 360 درجه سانتیگراد است. بنابراین تیلوز به راحتی می سوزد و می تواند آتش بگیرد.

این ماده در صورتی می تواند برای مدت طولانی نگهداری شود که در ظروف بسته و یا در بسته بندی اصلی خود در یک محل خشک و در دمای اتاق قرار گیرد. در مورد گریدهای دارای ویسکوزیته بالا، پس از ذخیره سازی طولانی مدت (بیش از 1 سال)، افت ویسکوزیته اتفاق می افتد.

پس از باز شدن، درب ظرف باید کاملا محکم بسته شود تا رطوبت هوا را جذب نکند.بسته بندی این ماده به شکل کیسه کاغذی چند لایه با ورقه های پلی اتیلن و با وزن 25 کیلوگرمی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>