اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات یا DLS چیست؟
بسیاری ازمصرف کنندگان در مورد اجزای موجود در محصولات آرایشی بهداشتی مورد استفاده خود کنجکاو هستند، به طوری که 60 درصد از بانوان، قبل از خرید، اجزای محصولات را به طور دقیق مطالعه می کنند.

شیمی28

بانوانی که دارای موی حساسی هستند، حساسیت خیلی زیادی در مورد سولفات های موجود در محصولات دارند. خوشبختانه بسیاری از محصولات عاری از سولفات هستند ولی بهترین جایگزین برای سولفات ها چه می تواند باشد؟

دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات. مصرف کنندگان به دلایل عوارضی که سولفات دارد از محصولات حاوی آن فراری هستند. ولی ناگهان در اجزای سازنده محصولات به ماده جدیدی برمیخورند که شبیه سولفات ها می باشد.

بدون داشتن دانش مخصوص این زمینه، به راحتی نمی توان تشخیص داد که دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات درواقع یک سولفات نیست.

دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات را با نام تجاری سولفوسوکسینات یا DLS نیز می شناسند. گرید این ماده آرایشی-بهداشتی است و از نظر شکل ظاهری به صورت مایع شفاف مایل به زرد روشن می باشد.

سولفوسوکسینات به عنوان یک سورفاکتانت برای پاکسازی در نظر گرفته می شود، ولی یک سولفات به حساب نمی آید و ماده ای است که در فرمول های طبیعی به کار می رود تا جایگزین سولفات های سخت شود. و در واقع دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات یک ماده فعال کننده سورفکتانت است. این ترکیب، یک نمک دی سدیم از الکل لوریل اتوکسیله شده است که به اسید سولفوسوکسینیک متصل می باشد.

به دلیل خواص آنتی آلرژیک یا غیر حساسیت زای آن، در فرمول بسیاری از شامپوها و پاک کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد. خواص فوق العاده آن در زمینه چربی زدایی، ایجاد کف و امولسیون سازی و عدم تحریک پوست و مو حتی در غلظت های بالا، موجب استفاده از این ماده در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی شده است.

اکنون که می دانیم سولفوسوکسینات یک سولفات نیست، باید بدانیم که چگونه باید از این ماده استفاده کنیم. این ماده در ساخت شامپوها مورد مصرف است. لازم است بدانید که شامپوها برای مو بسیار مهم هستند، چون در رشد و حالت مو تأثیر بسیاری می گذارند.

اگر می خواهید درمورد این که چرا سولفوسوکسینات بهتر از سولفات هاست بدانید، در مرحله اول باید گفت که سولفات ها موادی هستند، که گاها کمی سخت و حساسیت زا می باشند. چون مولکول های کوچکی هستند که می توانند به پوست نفوذ کنند، در حالی که سولفوسوکسینات یک مولکول بزرگی است و امکان نفوذ به پوست سر یا بدن برای آن وجود ندارد.

سولفوسوکسینات یک سورفاکتانت آنیونی می باشد که دارای بار منفی است. سلامت و ملایمت یک سورفاکتانت بستگی به حذف یون سولفات و جایگزینی آن با استر سولفونات دارد که نتیجه آن یک پاک کننده اثربخش است که حساسیت خیلی کمتری برای پوست سر و بدن و مو ایجاد می کند.

شامپوها موادی هستند که شامل آب، سورفاکتانت و سایر اجزای افزودنی می باشند. ماده اصلی شامپو آب است و دیگر اجزای موجو در آن برای بهبود عملکرد شامپو استفاده می شوند. مثلا برای ایجاد خواصی مانند آنتی باکتریالی، ایجاد کف، افزایش غلظت و ایجاد رنگ و بوی مطبوع در شامپو.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>