اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد سدیم کربنات سبک در مواد شوینده:
بزرگ ترین مشتری سودا اش تولید کنندگان شوینده و صابون ها در جهان هستند و به طور گسترده ای این مواد را در تولیدات خود به کار می برند.

شیمی22

کربنات سدیم سبک دارای خاصیت پاک کنندگی ترکیبات شوینده لباسشویی می باشد و به دلیل قابلیت امولسیون کنندگی اش لکه های روغن و آلودگی های روی پارچه را از بین می برد.

کاربرد کربنات سدیم سبک در نرم کردن آب:
همانطور که می دانید آب سخت، آبی است که حاوی ترکیبات کلسیم یا منیزیم باشد، این یون ها با روش های سختی گیری از آب قابل حذف می باشند. کربنات سدیم سبک یکی از کربناتی است که می توان از آن جهت نرم کردن آب و سختی موقت یا دائمی آب استفاده کرد.

از آنجایی که کربنات سدیم در آب محلول است، کربنات کلسیم و کربنات منیزیم در آب نامحلول است. بنابراین برای نرم کردن آب و حذف یون های منیزیم و کلسیم می توان از سودا اش سبک استفاده نمود. در طی فرآیند تصفیه آب با فرم سبک کربنات سدیم می توان فاکتورهای سخت کننده آب را به صورت رسوبات جامد و نامحلول جداسازی و از آب خارج کرد.

کاربرد سدیم کربنات سبک:
در صنایع شیمیایی و دارویی مانند تولید شیشه، مواد شوینده، تفاله و کاغذ، تصفیه آب نمک، حذف سختی آب، تنظیم pH در آب یا فاضلاب، گوگرد زدایی از گاز دودکش، تصفیه زغال سنگ، از سدیم کربنات سبک استفاده می شود.

از کربنات سدیم سبک به عنوان نرم کننده آب، اصلاح کننده pH، مواد شیمیایی استخر و الکترولیت استفاده می شود.

خاکستر سودا به عنوان مواد افزودنی غذایی جهت کمک به پردازش غذا و همچنین در محصولات بسته بندی، از برنامه های حمل و نقل فله گرفته تا کیسه های کاغذی یافت.

به طور کلی، حدود 50٪ از کل تولید کربنات سدیم در ساخت شیشه، 18٪ در ساخت سایر مواد شیمیایی و 10٪ در صابون ها و مواد شوینده استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>