اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرایند تولید گلیسرین:
گلیسرول به طور کلی از منابع گیاهی و حیوانی به دست می آید جایی که در تری گلیسیریدها، استرهای گلیسرول با اسیدهای کربوکسیلیک با زنجیره طولانی وجود دارد.

شیمی9

هیدرولیز، صابون سازی یا ترانس استریفیکاسیون این تری گلیسیریدها باعث تولید گلیسرول و همچنین مشتق اسید چرب می شود:

شیمیی

تری گلیسیریدها را می توان با هیدروکسید سدیم تبدیل به صابون کرد تا گلیسرول و نمک سدیم چرب یا صابون تولید شود. منابع معمول گیاهی شامل سویا یا نخل است. چربی یا دمبه حیوانات منبع دیگری است.

گلیسرول از تری گلیسیرید در مقیاس وسیعی تولید می شود، اما محصول خام از کیفیت متغیری برخوردار است و می توان آن را تصفیه کرد، اما روند کار پرهزینه می باشد. مقداری گلیسرول برای انرژی سوزانده می شود، اما مقدار گرمای آن کم است.

گلیسرول خام حاصل از هیدرولیز تری گلیسیریدها به دست می آید. همچنین گلیسرول با درصد خلوص بالا (> 99.5٪) توسط فرآیند تقطیر چند مرحله ای به دست می آید.

گلیسرول صنعتی یا مصنوعی:
گلیسرول می تواند از طریق مسیرهای مختلف پروپن نیز تولید شود. فرآیند اپی کلرهیدرین مهم ترین روش تولید گلیسیرین صنعتی است:

این فرآیند شامل کلراسیون پروپیلن برای از دست دادن آلی کلرید است که با هیپوکلریت به دی کلرو هیدرین اکسید می شود و با یک پایه قوی واکنش می دهد و اپی کلرهیدین می دهد. سپس این اپی کلرو هیدرین هیدرولیز شده و گلیسرول می دهد. فرآیندهای بدون کلر از پروپیلن شامل سنتز گلیسرول از آکرولین و اکسید پروپیلن است.

گلیسرین

به دلیل تولید گسترده بیودیزل از چربی ها، جایی که گلیسرول یک ماده زائد است، بازار گلیسرول رو به کاهش است. بنابراین، فرآیندهای مصنوعی اقتصادی نیستند. به دلیل عرضه بیش از حد، تلاش می شود گلیسرول به پیش ماده مصنوعی مانند آکرولین و اپی کلرهیدرین تبدیل شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>