اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد گلیسیرین در پزشکی و داروسازی:
گلیسیرین خفیف ضد میکروبی و ضد ویروسی است و یک درمان مورد تأیید FDA برای زخم ها است.

شیمی6

صلیب سرخ گزارش می دهد که محلول 85٪ گلیسیرین اثرات ضد باکتری و ضد ویروسی را نشان می دهد و زخم هایی که با گلیسیرین درمان می شوند، پس از حدود 2 ساعت التهاب را کاهش می دهد. به همین دلیل از آن به طور گسترده ای در محصولات مراقبت از زخم، از جمله ورق های هیدروژل بر پایه گلیسیرین برای سوختگی و سایر مراقبت از زخم استفاده می شود.

این ماده برای انواع داروها و پمادها به جز سوختگی های درجه سه تأیید شده است و برای بسته بندی پوست اهدا کننده که در پیوند پوست استفاده می شود، به کار می رود. هیچ درمانی موضعی برای سوختگی های درجه سه تأیید نشده است و بنابراین این محدودیت منحصر به گلیسیرین نیست.

گلیسرول در آماده سازی های پزشکی، دارویی و مراقبت های شخصی، اغلب به عنوان وسیله ای برای بهبود نرمی، تأمین روغن و به عنوان ماده مرطوب کننده استفاده می شود.

با استفاده موضعی از گلیسیرین، ایچتیوز و گزگز برطرف شده است. این ماده در روش های ایمنی درمانی با آلرژن، شربت های سرفه، اکسیرها و خلط آورها، خمیردندان ها، دهان شویه ها، محصولات مراقبت از پوست، کرم اصلاح، محصولات مراقبت از مو، صابون ها و روان کننده های شخصی پایه آب یافت می شود.

در فرم های دوز جامد مانند قرص ها، گلیسرول به عنوان یک ماده نگهدارنده قرص استفاده می شود. برای مصرف انسان، گلیسرول توسط FDA ایالات متحده در میان الکل های قند به عنوان یک درشت مغذی کالری طبقه بندی می شود. گلیسرول همچنین در بانکداری خون برای حفظ گلبول های قرمز خون قبل از انجماد استفاده می شود.

در علم پزشکی برای درمان یبوست از گلیسرول به عنوان ملین استفاده می شود. این ماده با تحریک مخاط مقعد و القا اثر هیپرااسموتیک عمل می کند، کولون را با کشیدن آب به داخل آن منعطف می کند تا باعث ایجاد پریستالیس و در نتیجه تخلیه شود. ممکن است به صورت شیاف یا به صورت یک انما با حجم کم (2-10 میلی لیتر) رقیق نشده تجویز شود. متناوباً، ممکن است در محلول رقیق، مثلاً 5٪، به عنوان انما با حجم زیاد تجویز شود.

گلیسرول می تواند باعث کاهش سریع و موقتی فشار داخلی چشم شود. این می تواند برای درمان اضطراری اولیه فشار چشم به شدت افزایش یافته مفید باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>