اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد اوره در سیستم های اتومبیل:
از واکنش اوره در واکنش های کاهش غیر کاتالیستی انتخابی (SNCR) و کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) برای کاهش آلاینده های NOx در گازهای خروجی حاصل از احتراق از موتورهای دیزلی، دوگانه سوز و گاز طبیعی استفاده می شود.

شیمی6

به عنوان مثال سیستم BlueTec یک محلول اوره با پایه آب را به سیستم اگزوز تزریق می کند. آمونیاک تولید شده توسط هیدرولیز اوره با انتشار اکسید نیتروژن واکنش می دهد و در مبدل کاتالیزوری به نیتروژن و آب تبدیل می شود. کامیون ها و اتومبیل هایی که از این مبدل های کاتالیزوری استفاده می کنند نیاز به حمل مایعات خروجی دیزل، محلول اوره در آب دارند.

کاربرد اوره در مصارف آزمایشگاهی:
اوره در غلظت های حداکثر 10 میلی لیتر یک پروتئین قوی بدن است، زیرا پیوندهای غیرکوالانسی پروتئین ها را مختل می کند.

از این خاصیت می توان برای افزایش حلالیت برخی پروتئین ها بهره برد. مخلوطی از اوره و کولین کلراید به عنوان یک حلال یوتکتیک عمیق (DES)، ماده ای مشابه مایع یونی استفاده می شود. هنگامی که در یک حلال یوتکتیک عمیق استفاده می شود، اوره پروتئین های حل شده را از بین نمی برد.

اوره در اصل می تواند به عنوان منبع هیدروژن برای تولید برق بعدی در سلول های سوختی عمل کند.

از اوره موجود در ادرار/فاضلاب می توان به طور مستقیم استفاده کرد (اگرچه باکتری ها به سرعت اوره را تخریب می کنند.) تولید هیدروژن توسط الکترولیز محلول اوره در ولتاژ کمتری (0.37 ولت) اتفاق می افتد و بنابراین انرژی کمتری نسبت به الکترولیز آب (1.2 ولت) مصرف می کند.

از اوره با غلظت حداکثر 8 میلی متر می توان استفاده کرد، تا بافت ثابت مغز در مقابل نور مرئی شفاف شود و در عین حال سیگنال های فلورسنت از سلول های دارای برچسب حفظ شود.

این امکان را برای تصویربرداری عمیق تر از فرآیندهای عصبی فراهم می کند که قبلاً با استفاده از یک فوتون یا دو میکروسکوپ متشکل از فوتون معمولی قابل دستیابی بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>