اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موارد استفاده از مواد معدنی فلزی:
مواد معدنی که از یک یا چند عنصر فلزی تشکیل شده باشد، مواد معدنی فلزی نامیده می شوند. طلا، مس، نقره، آهن و غیره برخی از مواد معدنی فلزی هستند.

شیمی11

محصول کشاورزی:
کالاهای کشاورزی، به ویژه مواد اولیه، به تدریج در بخش هایی فراتر از صنایع غذایی و الیاف معمولی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور دقیق تر، انرژی مبتنی بر زیست اولیه نسل اول به شکل اتانول از گندم، ذرت، نیشکر، یا چغندر قند و بیودیزل، از منابع مختلف مواد خام مختلف مانند سویا و روغن نخل یا کلزا، اکنون در بازار رایج است.

سوخت های زیستی نسل دوم از مواد سلولزی در دست تولید است. این محصولات شامل پاک کننده ها، حلال ها، چسب ها، آدامس های صنعتی و رنگ ها هستند. همچنین نمونه هایی از پلیمرهای پایه زیستی شامل پلاستیک های نشاسته ذرت می باشد.

اندازه بازار برای پلیمرهای قابل تجزیه زیست تولید شده از منابع تجدید پذیر طبیعی، مانند زیست توده گیاهی و حیوانی، به طور قابل توجهی در حال رشد است. سایر محصولات مبتنی بر زیست شامل آنزیم های صنعتی، اسیدهای آمینه، ویتامین ها، نرم کننده های غذایی، مواد مغذی، داروها و مواد شیمیایی.

علاوه بر این، واکسن های خوراکی برای مقابله با بیماری های حیوانات اهلی تهیه و آزمایش می شوند.

کاربردهای مختلف منابع کشاورزی اهمیت صنعت را به عنوان تأمین کننده ورودی حداقل چهار صنعت مختلف برجسته می کند:

محصولات غذایی و تغذیه ای، انرژی، محصولات شیمیایی صنعتی و محصولات بهداشتی و دارویی. کشاورزی به تدریج از صنعتی که محصولات کالایی را تولید و فرآوری می کند به صنعتی تبدیل می شود که از نظر بیولوژیکی مواد اولیه خاصی را برای مجموعه وسیع تری از مصارف نهایی تولید می کند.

جنگلداری:
محصول جنگلی هر ماده ای است که از جنگلداری برای مصرف مستقیم یا استفاده تجاری از آن گرفته می شود، مانند چوب، کاغذ یا علوفه برای دام.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>