اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

برلین
علی رغم هزینه نسبتاً بالای زندگی در برلین، حقوق و مزایای شغل های این شهر به گونه ای است که یک زندگی راحت با آینده ای درخشان را برای شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر موقعیت های شغلی فراوان و مزایای مالی، برلین محیطی مناسب برای افرادی است که قصد موفقیت در شرکت های بزرگ را دارند. تکنولوژی های ICT و رسانه ازجمله قوی تری بخش های اشتغال در برلین هستند.

دانشجویان نیز به تحصیل در پایتخت آلمان جذب می شوند. این شهر بسیار پر جنب وجوش بوده و برای افراد در تمامی سنین و شرایط مناسب است. برلین محل 5 دانشگاه دولتی اصلی و تقریباً 20 دانشگاه خصوصی در زمینه های فنی و حرفه ای است. دانش آموزان و دانشجویان می توانند در رشته ها و برنامه های درسی مختلف شرکت کرده و توسط بهترین اساتید در حوزه موردعلاقه خود آموزش ببینند. یکی دیگر از جاذبه های برلین برای دانشجویان بین المللی، جمعیت قابل توجه دانشجویان در این شهر است. به عبارتی، برقراری روابط دوستانه در سطح ملی و بین المللی به راحتی انجام خواهد شد.

فرانکفورت
بانک مرکزی اروپا، بانک آلمان، بانک فدرال آلمان و دیگر نهادهای مالی عظیم در فرانکفورت واقع هستند. علاوه بر این، یکی از بزرگ ترین فرودگاه های دنیا، فرودگاه فرانکفورت که به عنوان یکی از بزرگ ترین کارفرماهای این ناحیه شناخته می شود نیز در این شهر قرار دارد.

با توجه به گوناگونی صنایع مدرن و نهادهای مالی در فرانکفورت می توان گفت حقوق و مزایای اشتغال در این شهر به راحتی مخارج شما را پوشش خواهد داد. بااین حال، یکی دیگر از جاذبه های این شهر برای کسب وکار، درصد بسیار پایین نرخ بیکاری در فرانکفورت است.

فرانکفورت یکی از گزینه های بسیار مناسب برای تحصیل در آلمان است، به ویژه برای دانش آموزانی که قصد دارند در حوزه های مالی یا تجاری تحصیل کنند. وجود مقاصد توریستی و تجاری بی شمار در فرانکفورت سهم مؤثری در اقتصاد کشور آلمان داشته و دانشجویان به راحتی می توانند تجارب موردنیاز برای موفقیت در دنیای تجارت را در این شهر کسب کنند.

علاوه بر دانشگاه های مطرحی که در این شهر قرار دارند، کیفیت تحصیل در دانشگاه های معتبر فرانکفورت برای دانشجویان باانگیزه و بلندپرواز به گونه ای است که به آن ها برای رسیدن به اهدافشان کمک شایانی خواهد کرد. دانشجویان می توانند علاوه بر مشاهده مناظر زیبا و گاهی نامتعارف، مهارت های ضروری برای موفقیت را از بهترین اساتید آموزش ببینند.

مونیخ

مونیخ بزرگ ترین شهر در ایالت باواریاست که بهترین مکان برای کارکنان پرتلاش را فراهم می کند. نقش بین المللی این شهر در بخش صنعت، به ویژه تکنولوژی، فناوری های نوین و صنایع بهداشت و سلامت، بسیار قابل توجه است. بر اساس آمار به دست آمده بیش از 750000 نفر در حوزه های تجارت، ارتباطات، علوم، حمل ونقل، حکومت داری و تفریح در این شهر مشغول کار بودند. علاوه بر این، نسبت قابل توجهی از کارکنان نیز در صنایع تولیدی درگیر هستند.

اشتوتگارت

این شهر یکی از بزرگ ترین مناطق تجاری در کشور آلمان است. صنایع مهندسی و فناوری های پیشرفته در تمامی سطح این شهر پراکنده هستند و شرکت های بزرگی ازجمله پورشه، بوش و غیره نیز در این منطقه حضور دارند. ازاین رو، بدون در نظر گرفتن تجارب کاری، گزینه های گوناگونی برای اشتغال در این شهر فراهم هستند.

به عنوان یکی از بزرگ ترین مناطق تجاری کشور آلمان، این شهر محیطی ایده آل برای تحصیل و پیشرفت دانشجویان ارائه می دهد. هزینه زندگی در این شهر نسبتاً مناسب است و این شهر را به بهترین گزینه برای تحصیل تبدیل می کند. محیط دانشگاه های اشتوتگارت به گونه ای است که امکان ارتباط با دانشجویان بین المللی و برقراری ارتباط در سطح جهانی را فراهم می کند.

هامبورگ

هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان است که به عنوان مرکز تجاری کشور شناخته می شود. علاوه بر بنادر دریایی بی شمار، بخش های اقتصادی دیگری نیز در این شهر واقع هستند. بخش خدمات، شامل تجارت، گردشگری، آموزش و سلامت، ازجمله مؤثرترین بخش های اقتصادی در این شهر هستند، درحالی که بخش کشاورزی بازده کمتری نسبت به این بخش ها دارد. حقوق و مزایای اقتصادی در هامبورگ بیشتر از میانگین ملی در کشور آلمان است. بررسی های انجام شده در زمینه حقوق ماهیانه افراد نشان می دهد که در 2016 یک کارمند ساده حقوقی برابر با 90 هزار یورو در سال دریافت می کند؛ این در حالی است که میانگین حقوق در کل کشور برابر با 70 هزار یورو بود.

کُلن

این شهر بیش از یک میلیون جمعیت دارد و محل تأسیس صنایع تولیدی و تجاری بسیاری است. اقتصاد این شهر بسیار پیشرفته است که آن را به یکی از گزینه های مناسب برای کار در آلمان تبدیل می کند. صنعت خودروسازی در مرکز اقتصاد کلن قرار دارد؛ بااین حال بخش های اقتصادی دیگری نیز در این ناحیه قرار دارند و نرخ بیکاری در این شهر بسیار اندک است. رسانه و خدمات بیمه ازجمله بخش های توسعه یافته در شهر کلن هستند.

دوسلدورف

دوسلدورف یکی از مراکز جهانی در زمینه تجارت و علوم است. به طور تقریبی، حدود 85 هزار شرکت در این شهر قرار دارند. به عبارت دیگر، نرخ اشتغال و احتمال موفقیت در آینده در این شهر بسیار بالاست. صنایع توسعه یافته در دوسلدورف شامل خدمات سلامت و تکنولوژی های نوین و صنعتی هستند. صنعت مد نیز در این شهر فعالیت داشته و تأثیر بسزایی بر اقتصاد محلی کشور آلمان دارد. علاوه بر موقعیت های شغلی نامحدود، حقوق و کیفیت زندگی در دوسلدورف نیز بالاتر از میانگین ملی هستند.

بُن

بن در میان برترین شهرهای کشور آلمان ازنظر حقوق و مزایای کاری و گوناگونی مشاغل قرار دارد. شرکت های کوچک و متوسط بی شماری در این شهر وجود دارند و احتمال یافتن یک شغل پردرآمد در این منطقه بسیار بالاست. افراد تحصیل کرده ای که به دنبال تحقق اهداف خود هستند، می توانند بن را برای کار انتخاب کنند؛ زیرا محیط تحقیقاتی و مدرن این شهر بهترین موقعیت برای پیشرفت علمی آن ها را فراهم خواهد کرد.

این شهر زادگاه آهنگساز معروف بتهوون، دیگر هنرمندان مطرح و کارناوال های بی شمار است که آن را به یکی از گزینه های جذاب برای تحصیل تبدیل می کند. علاوه بر این، دانشجویان علاقه مند به کوهنوردی نیز می توانند از مناطق کوهنوردی شهر بن، ازجمله Siebengebirge بهره برده و از مناظر چشم نواز لذت ببرند.

لایپزیگ

لایپزیگ یکی از شهرهای صنعتی با موقعیت های شغلی فراوان است. فعال ترین بخش اقتصادی در این حوزه، صنعت خودروسازی است و دو شرکت بزرگ بی ام و و پورشه در این ناحیه واقع هستند. در سال های اخیر، تکنولوژی زیست محیطی نیز در این ناحیه توسعه یافته و نرخ بیکاری در 2018 را به 6.4% کاهش داده است. تمامی این مزایا، به همراه شرایط مناسب برای داشتن یک زندگی باکیفیت، لایپزیگ را به یکی از گزینه های مناسب برای کار و تحصیل در کشور آلمان تبدیل می کند.

دارمشتات

شبکه گسترده کارفرمایان در منطقه دارمشتات باعث شده است که اغلب شهروندان در این شهر شاغل باشند. علاوه بر بیوتکنولوژی، مهندسی، رسانه و ارتباطات، صنعت داروسازی و شیمیایی نیز ازجمله بزرگ ترین بخش های اقتصادی در این منطقه است. افراد متخصص در حوزه های خاص می توانند بهترین موقعیت شغلی را در این شهر پیدا کنند. حقوق و مزایای اقتصادی قابل توجه، هزینه زندگی مناسب، و کیفیت عالی زندگی، این شهر را به یکی از بهترین شهرهای آلمان تبدیل کرده است.

درسدن

همانند تمامی شهرهای آلمان، طبیعت و تاریخچه درسدن نیز به گونه ای است که بهترین منظره برای مطالعه را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. گذر رودخانه البه از میان شهر، زیبایی وصف ناشدنی به این شهر می دهد. زندگی در این شهر بسیار پر جنب وجوش است و مردم فضای شهر را ستایش می کنند.

درسدن محل تأسیس دانشگاه های معتبر در سطح جهانی است و بهترین موقعیت برای تحصیل و پیشرفت در حوزه های مختلف را ارائه می دهد. دانشجویان می توانند علاوه بر گذراندن دوره های درسی دانشگاهی، در دوره های کارآموزی بسیاری شرکت کرده و مهارت های خود را محک بزنند. علاوه بر این، اسکان در درسدن نیز تقریباً به صرفه است و دانشجویان می توانند با مراجعه به سازمان های دانشجویی بهترین محل سکونت را پیدا کنند. دانشجویان بین المللی پس از ورود به درسدن شاهد شهری غنی از فرهنگ و تاریخ خواهند بود.

آخن

آخن شهری فرهنگی، نوین و وابسته به تکنولوژی است که در نزدیکی مرز کشور آلمان با بلژیک و هلند قرار دارد. مکان های دیدنی و جاذبه های فراوان این شهر، آخن را به نوعی آهن ربا برای دانشجویان تبدیل می کند.

دانشگاه های آخن نیز با توجه به کیفیت آکادمیک و برنامه های درسی در سطح جهانی و ملی شناخته شده هستند و دانشجویان علاقه مند به علوم و تکنولوژی می توانند در این شهر تحصیل کنند. یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور آلمان، دانشگاه RWTH آخن در این شهر واقع است.

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه شهر آخن، به صرفه بودن مخارج زندگی و تحصیل در این شهر است. هرچند مخارج زندگی کم نخواهند بود، بااین حال در مقایسه با دیگر شهرهای آلمان، هزینه کمتری پرداخت خواهد شد. از سوی دیگر، نزدیکی بلژیک و هلند به این شهر بدان معناست که دانشجویان می توانند به راحتی و با استفاده از قطار به این کشورها نیز رفت وآمد داشته باشند. به طورکلی، آخن مکانی مناسب برای افرادی است که به زندگی و تحصیل در یک شهر فرهنگی و نسبتاً کوچک با موقعیت های سیاحتی فراوان علاقه مند هستند.

نظر شما
امیر رنجور:
سلام من صافکارم که ۲۰سال تو همین کار هستم اینجام مغازه دارم تو کار ماشین بلدم چیزی که با ماشین باشه لایپزیک چون صنعت بزرگی داره
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>