اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکنواختی اسپین فینیش:
در خصوص یکنواختی اسپین فینیش بر روی فیلامنت نظرات ضد و نقیض زیادی وجود دارد. با این حال می توان به اختلاف یکنواختی 40%+ به هنگام استفاده از غلتک های روغن زنی (Roll Application) و اختلاف یکنواختی 10% و7 به هنگام استفاده از پمپ های چرخ دنده ای (Metered Spin Finish) اطمینان داشت، که این مقدار انحرافات مدت کوتاهی بعد از روغن زنی اندازه گیری شده اند.

شیمی22

بلافاصله بعد از اینکه نخ به دور دوک پیچیده می شود، مهاجرت در فینیش رخ می دهد و مقدار انحراف کاهش می یابد. انتظار نمی رود که این انحرافات بیش از 30% مقادیر گفته شده، بهبود یابد.

در خصوص محصولات میکرو غیریکنواختی به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد. و در برخی موارد نواحی بدون فینیش با گذشت زمان ناپدید می شوند.

نقش اسپین فینیش:
همان گونه که گفته شد، با اینکه اسپین فینیش قسمت کوچکی از کل سیستم تولید را تشکیل می دهد، نقش بسیار مهمی در عملکرد، کیفیت و فرآیند تولید نهایی الیاف را عهده دار می باشد. لایه اسپین فینیش فصل مشترک و ارتباط دهنده بین الیاف با دیگر سطوح همچون غلتک ها، راهنماها وغیره می باشد. جهت درک نقش ویژه اسپین فینیش لازم است. درابتدا وظایف اصلی اسپین فینیش در الیاف توضیح داده شود.

رفتار اصطکاکی:
ضریب اصطکاک در نخ روغن خورده به ویسکوزیته فینیش و فشار (نیرو بر سطح تماس) می باشد. اساسا ضریب اصطکاک یک نخ روغن خورده به ویسکوزیته اسپین فینیش بستگی دارد. و ضریب اصطکاک نخ روغن خورده می تواند از نخ بدون روغن بیشتر باشد.

وابستگی دما به ضریب اصطکاک نامتناسب می باشد. این وابستگی را در سه نوع اسپین فینیش که بر روی فیلامنت قرار گرفته اند نشان می دهد کاهش ضریب اصطکاک با افزایش دما نتیجه مورد انتظار می باشد.

شرایط نگهداری:
شرایط خوب برای نگهداری این محصول بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد است، و حتما از بسته بودن درب مخازن اطمینان حاصل نموده و از قرار گرفتن در دمای زیر صفر درجه سانتی گراد و اشعه مستقیم آفتاب جلوگیری شود. این ماده حداکثر به مدت یک سال در شرایط معمولی محیط قابل نگهداری و پایدار مانده و خواص آن تغییر نمی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>