اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع روغن در صنایع:

  • روغن صنعتی.
  • روغن خوراکی.
  • روغن بهداشتی.
شیمی23

روغن گیاهی چیست؟
روغن های گیاهی یا چربی های گیاهی، روغن هایی هستند که از دانه ها یا کمتر از سایر قسمت های میوه ها استخراج می شوند. مانند چربی های حیوانی، چربی های گیاهی نیز مخلوط تری گلیسیرید هستند.

بیشتر روغن های گیاهی موجود در بازار ترکیبی از روغن های کلزا، ذرت، سویا، گلرنگ، نخل و آفتابگردان است. این ترکیبات حاوی مقادیر زیادی چربی اشباع هستند. به نظر می رسد روغن های گیاهی به طور کلی منابع سالم چربی هستند.

چربی های اشباع نشده موجود در روغن های گیاهی، هنگامی که گرم می شوند، تمایل به اکسید شدن دارند. چربی های مایع که اغلب روغن نامیده می شوند، عمدتا از منابع گیاهی یا ماهی به دست می آیند، دارای درصد بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده هستند. یک استثنا روغن نارگیل است که اگرچه از یک گیاه به دست می آید اما فقط درصد کمی اسیدهای اشباع نشده دارد.

روغن های هیدرولیک گیاهی:
روغن های هیدرولیک گیاهی دارای خواص روانکاری بسیار خوب و شاخص ویسکوزیته بالا (حساسیت دمای پایین ویسکوزیته) هستند. مشکل اصلی روغن های هیدرولیک گیاهی مقاومت نسبتاً کم در برابر اکسیداسیون است.

روغن اسپین فینیش:
Spin finish روان کننده ای است که روان سازی سطحی، پلاستیک سازی و محافظت برای فیبرهای ساخته شده توسط انسان فراهم می کند. این ماده در شرایط مایع درست قبل از باد شدن اعمال می شود. به منظور روانکاری نخ، کاهش الکتریسیته ساکن و افزایش انسجام نخ در نساجی به کار می روند.

روغن های فشار اکسلر:
پرس اکسپرس یک فرآیند بدون مواد شیمیایی است که روغن ها را با استفاده از پرس مکانیکی از منبع خود خارج می کند. حداقل حرارت در فرآیند تولید می شود.

روغن های فشار سرد:
روغن های سرد فشرده با استفاده از پرس دفع اما تحت دمای دقیق کنترل شده زیر 120 درجه فارنهایت استخراج می شوند. دمای سردتر طعم و رایحه روغن های حساس به گرما را حفظ می کند. پرس سرد همچنین مواد شیمیایی طبیعی مانند پلی فنل ها و استرول های گیاهی و همچنین ویتامین E را حفظ می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>