اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کود

کود مایع تراست پتاسیم 52 (Trust K52) یک کود بسیار مفید برای رفع کمبود پتاسیم در محصولات گلخانه ای، زراعی و باغی است. از این کود می توان برای رنگ گیری و درشت شدن میوه ها نیز استفاده کرد. استفاده از کود مایع تراست پتاسیم 52 (Trust K52) باعث افزایش مقاومت گیاه به بیماری ها و تنش های محیطی می شود.

در کنار نیتروژن و فسفر، پتاسیم عنصری است که به عنوان یک ماده مغذی درشت شناخته می شود زیرا گیاهان به مقدار زیادی از آن نیاز دارند. پتاسیم به گیاهان کمک می کند تا آب و قند را از ریشه جذب کنند بنابراین میوه را آبدارتر و شیرین تر می کند و همچنین کیفیت گل ها را بهبود می بخشد.

پتاسیم به تقویت گیاهان کمک می کند و دیواره سلولی آنها را ضخیم تر می کند. این مینرال به دفاع از گیاهان در برابر بیماری ها کمک می کند. با ایجاد دیواره های سلولی ضخیم تر کار اسپورهای قارچی جوانه زن را برای ایجاد سوراخ در کناره دیواره سلولی و ایجاد بیماری دشوار می کند. کود مایع تراست پتاسیم 52 (Trust K52) را می توانید برای کسب این منافع مورد استفاده قرار دهید.

تراست پتاسیم 52 محصول شرکت کاسپین ایران است و برای رفع سریع کمبود پتاسیم در گیاهان مصرف می شود. با استفاده از این کود گلدهی در گیاهان افزایش یافته و رنگ و اندازه میوه بهبود می یابد که مشتری پسندی را افزایش می دهد.کود پتاسیم کا 52 باعث افزایش مقاومت گیاهان در برابر آفات شده و گلدهی را در گیاهان افزایش می دهد. این کود به خصوص مقاومت گیاه در برابر تنش های آب و هوایی مانند سرمازدگی را افزایش می دهد.

گیاهانی که کمبود پتاسیم دارند در سطح زمین خم می شوند که برداشت آنها را دشوار می کند. کمبود پتاسیم گیاه را مستعد ابتلا به بیماری می کند.لبه های برگ های مسن تر ظاهراً دارای علائم سوختگی شده و از آنجایی که پتاسیم در گیاه متحرک است، برگ های پایین و مسن تر علائم کمبود را زودتر نشان می دهند.

در صورت کمبود پتاسیم شما لکه های بنفش را نیز در سطح زیرین برگ ها مشاهده خواهید کرد. کمبود این ریزمغذی تأثیر منفی بر رشد گیاه و رشد ریشه و دانه داشته و میوه دهی را تحت تأثیر قرار می دهد. کمبود پتاسیم همچنین گیاهان را در معرض آسیب سرمازدگی و بیماری قرار می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>