اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کود

کود تراپیست کمپلکس یک کود مایع قارچ کش حاوی مس است که برای درختان میوه، گیاهان زراعی و گل های زینتی و آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این کود با غلظت های مختلف در آب حل شده و به صورت مه پاشی و محلول پاشی مورد استفاده قرار می گیرد.

در فرمولاسیون کود تراپیست کمپلکس عنصر مس کمپلکس شده با بنیان های کربوکسیلیک بکار رفته است که اثرات قوی قارچ کشی آن برای گیاهان کاملا مشخص و تائید شده است.تراپیست کمپلکس حاوی 40 درصد ترکیبات مسی است و مس فعال 12-14% وزن به حجم آن را تشکیل می دهد. با مشورت کارشناس کشاورزی می توانید از این کود به جای ترکیبات مسی کلره موجود در بازار استفاده کنید.

قارچ کش ها نوعی محصول شیمیایی هستند که برای پیشگیری یا از بین بردن بیماری های قارچی استفاده می شوند. آنها یکی از بسیاری از محصولاتی هستند که می توانید در برنامه مراقبت و محافظت از گیاهان استفاده کنید. به طور خاص قارچ کش ها زمانی بهترین عملکرد را دارند که یک بیماری قارچی در شاخ و برگ گیاهان، درختان و محصولات زراعی وجود داشته باشد.

قارچ کش ها به روش های مختلفی کار می کنند اما بیشتر آنها باید یا با قارچ روی سطح گیاه یا داخل خود گیاه تماس داشته باشند. اکثر قارچ کش ها در بافت برگ گیاه آلوده جذب می شوند و از طریق سیستم آوندی گیاهان حرکت می کنند تا بیماری هایی مانند لکه های برگ، سفیدک پودری، سوختگی و زنگ را درمان کنند.

با این حال، قارچ کش ها به عنوان یک درمان پیشگیرانه بهترین عملکرد را دارند و نمی توانند نتایج عالی را برای مناطقی که قبلا به شدت آلوده به قارچ هستند، ارائه دهند. توصیه می شود با ارسال نمونه ای از خاک خود به اداره ترویج محلی نوع قارچ محصولات خود را مشخص کنید تا به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>