اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دکستروز

دکستروز یک قند ساده است که از طریق فرآیند هیدرولیز نشاسته تولید می شود. نشاسته ذرت ترکیبی است که از زنجیره های دکستروز تشکیل شده است. هیدرولیز فرآیندی است که باعث تجزیه این زنجیره ها و تولید دکستروز به صورت انبوه می شود.یک روش معمول برای انجام این کار تیمار نشاسته با آنزیم های آمیلاز یا اسید است که از فرآیندهای طبیعی را تقلید می کند.

در بدن، هضم نشاسته از دهان با بزاق یا آنزیم آمیلاز شروع می شود. تولیدکنندگان نیز این فرایند طبیعی را در پیش گرفته و آن را در روش های تولیدی خود به کار گرفته اند.دکستروز آبدار مدتهاست که طعم رضایت بخشی به وعده های غذایی انسان می دهد. این قند در صورت استفاده صحیح می تواند با تأمین انرژی و مایعات به افراد کمک کند. این ترکیب به شکل قرص در دسترس است و به دلیل عدم فعال بودن به راحتی در بسیاری از فرمول ها استفاده نمی شود.

دکستروز مونوهیدرات یک شکل معمول از گلوکز است که به طور گسترده به عنوان مکمل غذایی در صنایع غذایی استفاده می شود. کاربرد دکستروز آبدار در تولید غذا، نوشیدنی، داروسازی، کشاورزی/خوراک دام بسیار گسترده است.

دکستروز مونوهیدرات می تواند به عنوان شیرین کننده در تولید انواع شیرینی، کیک، نوشیدنی، بیسکویت، مرباها، ژله و محصولات عسل استفاده شود. دکستروز به عنوان شیرین کننده در نوشیدنی هایی مانند نوشیدنی های انرژی زا، آبجو و نوشیدنی های الکلی استفاده می شود.

دکستروز را می توان در فرمولاسیون محصولات آرایشی - بهداشتی و مراقبت از مو، محصولات شوینده و حمام مورد استفاده قرار داد. این ماده در کشاورزی، خوراک دام و طیور وغذای حیوانات خانگی کاربرد دارد.دکستروز به عنوان یک مونوساکارید یا یک کربوهیدرات ساده، در طول تمرین و بازیابی به سرعت جذب غشای سلولی می شود تا سلول های عضلانی را تحریک کند. از آنجا که دکستروز به راحتی جذب می شود، ورزشکاران از آن برای عضله سازی استفاده می کنند.

این ترکیب اغلب توسط ورزشکارانی که با وزنه تمرین می کنند، مصرف می شود. کربوهیدرات های موجود در دکستروز مونوهیدرات قدرت تقریبا فوری را برای فیبرهای ماهیچه ای تامین می کنند. دکستروز ذخیره انرژی گلیکوژن را در ماهیچه ها جایگزین می کند و زمان ریکاوری عضلات را کاهش می دهد.

دکستروز مونوهیدرات به شکل پودر و قرص و محلول های ایزوتونیک و هیپرتونیک برای اهداف پزشکی استفاده می شود. این ترکیب با ویتامین D و مواد معدنی مانند کلسیم برای تهیه قرص گلوکز استفاده می شود. همچنین برای درمان هیپوگلیسمی بیماران دیابتی استفاده می شود. در ترکیب با اسید اسکوربیک می توان از آن برای درمان اختلالات مختلف، مشکلات قلبی و نگرانی های مربوط به مسمومیت استفاده کرد.

دکستروز مونوهیدرات به طور گسترده ای در قنادی ها استفاده می شود و معمولا در تولید انواع آدامس و شکلات استفاده می شود. از آنجاییکه این ترکیب دارای خواص محافظتی فوق العاده ای است باعث افزایش ماندگاری محصول نهایی می شود. این امر باعث افزایش استفاده از دکستروز مونوهیدرات در صنایع غذایی شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>