اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دکستروز

پیش بینی ها حاکی از این است که بازار مونوهیدرات دکستروز بین سال های 2020 تا 2030 حدود دو درصد افزایش می یابد. صنایع غذایی از دکستروز مونوهیدرات به عنوان نگهدارنده برای افزایش ماندگاری مواد غذایی بسته بندی شده استفاده می کنند.آمریکای شمالی همچنان در صدر تولید کنندگان دکستروز مونوهیدرات باقی می ماند و اروپا و آسیا و اقیانوسیه همچنان بازارهای جذابی برای دکستروز مونوهیدرات خواهند بود.

در آینده بازار شاهد افزایش تقاضا برای این ترکیب در بخش نانوایی و شیرینی پزی است. علاوه بر این، انتظار می رود صنایع نوشابه سازی که به سرعت در حال گسترش است، سازوکارهای اقتصادی کلی را افزایش داده و نیاز به محصولات غذایی با کیفیت را افزایش دهند.

انتظار می رود که تقاضای روزافزون برای محصولات غذایی بسته بندی شده و آماده باعث رشد بازار دکستروز مونوهیدرات شود. اتخاذ سبک زندگی بی تحرک منجر به افزایش مسائل بهداشتی می شود و این مسئله فرصت را برای رشد بازار مونوهیدرات دکستروز تقویت می کند.

انتظار می رود که تحقیقات و فعالیت های رو به رشد در صنایع مختلف مانند غذا و نوشیدنی، داروسازی زمینه کاربرد گسترده تر را برای دکستروز فراهم می کند. شرکت هایی که در بخش مواد غذایی و آشامیدنی فعالیت می کنند، سعی می کنند محصولات خود را با اولویت مصرف کننده هماهنگ کنند.

انتظار می رود تقاضا برای دکستروز مونوهیدرات گرید غذایی در سال های آینده به دلیل تغییر عادات غذایی مصرف کننده افزایش یابد.در حال حاضر تمرکز بر راه اندازی محصولات غذایی با ترکیب کاملی از طعم و مواد مغذی است. این امر منجر به افزایش تقاضا برای دکستروز مونوهیدرات گرید غذایی در دوره پیش بینی می شود.

تقاضا برای دکستروز مونوهیدرات در آینده نزدیک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. انتظار می رود شرکت های پیشرو در زمینه مواد غذایی و آشامیدنی به دلیل مزایای سلامتی کاربرد آن را افزایش دهند. علاوه بر این، استفاده از آن به عنوان شیرین کننده، چسباننده، امولسیفایر و ضخیم کننده، کاربرد آن را در بخش های مختلف صنعت غذا و نوشیدنی افزایش می دهد.

افزایش مصرف غذاهای مغذی و افزایش تقاضا برای غذاهای آماده، تقاضای بازار را افزایش می دهد. انتظار می رود افزایش مداوم تقاضا برای محصولات غذایی کم کالری، افزایش تولید سوسپانسیون آنتی اسید در صنعت داروسازی و افزایش تقاضا از صنایع مراقبت شخصی، انگیزه قابل توجهی به بازار جهانی دکستروز مونوهیدرات بدهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>