اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

متیلن

پلی اکسی متیلن (POM) که با نام پلی (متیلن اکسید) نیز شناخته می شود، یک پلی استال متعلق به خانواده مهندسی ترموپلاستیک (ETPs) است که خواص مکانیکی عالی و مقاومت شیمیایی بالا را از خود نشان می دهد. این خواص باعث می شوند POM در طیف گسترده ای از بخش های صنعت (به عنوان مثال خودرو، ماشین سازی، برق و الکترونیک)، مناسب باشد.

پلی استال k300: نوعی رزین کریستالی است که کشور تولید کننده کره جنوبی و محل تحویل تهران می باشد. جرم مولی متغیر، شکل ظاهری جامد بی رنگ، دمای ذوب 175 درجه سانتی گراد می­باشد فرمول شیمیایی آن و چگالی آن 1/41گرم بر سانتی مکعب است.تلفیقی از خواص سختی و سفتی را دارد همچنین در برابر فشار، خزش و سایش مقاوم است.

از پلیمریزاسیون فرم الدهید به دست می آید پلیمری گرمانرم کریستالی با استحکام کششی و سختی بالا، ارتجاع پذیری خوب، مقاومت سایش عالی و جذب رطوبت پایین است مقاومت مکانیکی در برابر تنش های طولانی مدت و مقاومت آب و هوایی دارد.

کاربردهای پلی اکسی متیلن k300

این ماده به دلیل بالابودن سفتی و ثبات ابعادی در برابرتغییرات دما و نیز پایین بودن اصطکاک سطحی به عنوان پلاستیک صنعتی مناسب در کاربرد های قطعات دقیق به کارمی رود. به عنوان استیل یا پلی اکسی متیلن که در ایران با نام هوستافورم نیز شناخته می شود که شرکت تولید کننده آریا توسعه ماندگار نگین است.

یک ترموپلاستیک مهندسی نیمه کریستالی برپایه فرم الدهید است که شامل گروه عاملی کربن است که بر گروههای OR متصل شده است.این گرید از کوپلیمر های پلی استال با ویسکوزیته متوسط است و قابلیت شکل دهی مناسب، چقرمگی بالا دارد و دارای قابلیت بازیافت است.

کوپلیمر تزریقی است، که محصول شرکت تایوان است از جمله پر طرفدارترین مواد پلیمری خارجی است. وزن مخصوص آن 1/41 گرم بر سانتی متر مکعب است.دمای ذوب برابر 165 درجه سانتی گراد می باشد.شکل ظاهری، گرانول شفاف است.

دارای استحکام کششی بالا و سختی عالی، ارتجاع پذیری خوب و دارای مقاومت سایش عالی و جذب رطوبت پایین، مقاومت بالا در برابر آب گرم می باشد.صنایعی چون خودروسازی و حمل و نقل، قطعات مکانیکی، لوله کشی و آب رسانی، دکمه ها و بست ها، قطعات الکترونیکی و دیگر قطعات تزریقی اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>