اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

مستربچ آنتی استاتیک ماده ضد الکتریسیته ساکن ترکیبی است که برای تصفیه مواد یا سطوح آنها به منظور کاهش تولید الکتریسیته ساکن مورد استفاده قرار می گیرد. اثر الکتریکی مستربچ آنتی استاتیک، یک بار الکتریکی تولید شده با اصطکاک افزودنی بر روی سطح حرکت می کند تا بار الکتریسیته ساکن را از طریق ارتباط با رطوبت موجود در هوا از بین ببرد.

سطح هیدروفیل با سطح ماده در تعامل است، در عین حال رطوبت هوا نیز با هم در تعامل است و مولکول های آب را به هم متصل می کند.مستربچ آنتی استاتیک می تواند برای موادهایی از قبیلLDPE، LLDPE، EVA، HDPE، P.P ABS و HIPS مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این مستربچ آنتی استاتیک هر دو نوع مهاجرت و نوع غیر مهاجرتی را ارائه می دهند تا بتوانند پایه شارژ استاتیک را برآورده سازندکه می تواند یک مشکل بزرگ در پردازش، چاپ یا بسته بندی اجزای مختلف الکترونیکی به حساب بیاید.

میزان مصرف بسته به نوع مورد نیاز شما بین 1 تا 18درصد متفاوتاست. ابزارهای متنوعی نیز برای اندازه گیری خاصیت ضد الکتریسیته آن ارائه شده است.با توجه به عایق بودن مستربچ آنتی استاتیک، انواع پلیمرها در انواع مختلف اجازه می دهند تا بارهای استاتیک روی سطح آنها ایجاد شوند، به خصوص در مورد غشا ها و الیاف که از سطح نسبت زیادی به حجم دارند. چنین افزایشی در بار ایستا منجر به چندین پیامد نامطلوب در محصول نهایی می شود.

به عنوان مثال بار استاتیک داخلی مستربچ آنتی استاتیک می تواند گرد و غبار را روی یک بسته غذایی جذب کند که از نظر زیبایی شناسی نامطلوب است. در برخی موارد بار الکتریکی ساکن می تواند به تخته های مدار در بسته بندی های الکترونیکی صدمه بزند و ممکن است خطر آتش سوزی یا انفجار در مجاورت مواد قابل اشتعال را ایجاد کند.

بارهای الکترواستاتیک موجود در مستربچ آنتی استاتیک در اثر اصطکاک بین دو ماده ایجاد می شود. شارژ استاتیک می تواند تداوم بسیاری از فرایندها را مختل کند. به عنوان مثال شارژ استاتیک می تواند مانع از باز شدن غشا لوله ای در طی مراحل بسته بندی شود. اغلب شارژ استاتیک عامل محدود کننده سرعت بیشتر در این فرآیندها است.

ترکیب رنگها، مستربچ آنتی استاتیک را فراهم می کند که به منظور جلوگیری از شارژ ساکن در هنگام پردازش، جابه جایی، پر کردن یا هرگونه کار با قطعات پلاستیکی کمک می کند. همچنین شارژ استاتیک از جمع شدن گرد و غبار توسط کالاهای بسته بندی شده جلوگیری می کند. در نتیجه می توان مواد را ذخیره کرد و در نهایت به شکلی جذاب تر بسته بندی کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>