اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

مواد افزودنی مستربچ ضد الکتریسیته داخلی در ماتریس پلیمر گنجانیده شده است. ناسازگاری کنترل شده در مستربچ آنتی استاتیک باعث مهاجرت ذرات به سطح می شود. در آنجا یک لایه قطبی تشکیل می دهد که آب را از جو جذب می کند. این لایه قادر به انجام، اتلاف اتهامات، هدایت بیشتر، مقاومت کمتر و زمان پوسیدگی شارژ کوتاه تر است.

مهم ترین نکته در اینجا ناسازگاری متعادل برای کنترل مهاجرت است. ناسازگاری بیش از حد بالا عملکرد ضد استاتیک کمتری را می دهد و ناسازگاری بیش از حد بالا باعث ایجاد سطح چرب می شود.جایگزین اضافه کردن پرکننده های رسانا به عنوان کربن سیاه شناخته می شود که یک مسیر رسانا در ماتریس ایجاد می کند. در چنین مواردی هیچگونه افزودنی مهاجرتی استفاده نمی شود، چرا که خواص ضد استاتیک در زمان پایدار است.

مستربچ آنتی استاتیک PE

مستربچ آنتی استاتیک ضد الکتریسیته ساکن اصلی، مانند پلاستیک عمل می کند. با مقاومت در برابر مواد، به طوری که مواد متحرک است، باعث ایجاد مشکلات ایستا مانند جذب گرد و غبار یا تخلیه الکترواستاتیک یا ESDنمی شوند.

برای حمایت از ایجاد استاتیک بالا در مستربچ آنتی استاتیک و برای کاهش یا از بین بردن ساخت استاتیک مواد افزودنی ضد استاتیک به پلاستیک اضافه می شوند. بار الکتریکی ایجاد شده در پلاستیک در طی فرآیند تولید یا پس از آن در مکانهای مختلف آزاد می شود که مشکلات زیر را ایجاد می کند:

  • تخلیه شارژ به عنوان جرقه
  • صدمه به وسایل الکترونیکی اطراف
  • ایجاد گرد و غبار و خاک بر روی سطح پلاستیک

اجسام پلاستیکی با بار الکتریکی، ذرات معلق مانند گرد و غبار موجود در محیط را جذب می کنند و بنابراین اجسام اضافه شده به این بار به آن جذب می شوند. به همین دلیل همیشه گرد و غبار زیادی در صفحه تلویزیون وجود دارد. به طور معمول از مستربچ آنتی استاتیک برای حل این مشکلات در صنعت استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>