اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

چندین نوع مختلف از ترکیب مستربچ برای انتخاب وجود دارد که ترکیبات پلاستیکی رسانا و ضد استاتیک یکی از انواع مستربچ براق کنندهمی باشند. این ترکیبات قابلیت اطمینان و سرمایه گذاری برای کاربرد هایی که نیاز به اتلاف بارهای استاتیک، محافظت در برابر تخلیه های الکترواستاتیک یا مدیریت حرارتی دارند، ارائه می شوند.ترکیبات پلاستیکی ضد استاتیک و رسانا نسبت به فلزات مزایای بسیار بیشتری دارند. حمل آسانتر، وزن کمتر و حمل و نقل آنها نیز هزینه کمتری را در بر دارد.

عامل کف سازی نوع دیگری از مستربچ براق کنندهاست. این نوع مستربچ براق کننده برای کاربرد های حساس به تراکم، کاهش وزن در ناحیه پلاستیکی به میزان 20 درصد ارائهمی دهد. علاوه بر این علائم پوستی را روی قطعات قالب تزریق از بین می برند که این مزیت برای اکثر گرمانرمها وجود دارد.مستربچ براق کنندهدر تاریکی ویژگی های فوق العاده ای دارد.

این نوع مستربچ بسیار بهتر از رنگدانه های فسفورسنت معمولی عمل می کند که بر اساس سولفید روی یا رادیو ایزوتوپ ها به دلیل خاصیت خود درخشان می باشد. مستربچ براق کنندهدر رنگهای مختلفی مانند بنفش، نارنجی، آبی و زرد در دسترس می باشد.ترکیبات جدید را با علائم لیزری تولید می کنند که به طور نامحدود ماندگار می شوند. با این حال علائم لیزری رنگی که در معرض نور ماوراء بنفش قرار دارند، محو می شوند.

این امر را می توان با ترکیب تثبیت کننده های UV در این ترکیب برطرف کرد. مستربچ تثبیت کننده اشعه ماوراء بنفش نوع دیگری از مستربچ براق کنندهاست. این نوع مستربچینگ باعث افزایش عمر مفید محصولات در معرض آثار مضر نور خورشید یا سایر منابع تابش اشعه ماوراء بنفش می شود. آنها با ترکیبی از مواد افزودنی تشکیل شده اند که از پلیمر محافظت کرده و آن را تقویت می کنند تا ظاهری روشن تر از مستربچ های تثبیت کننده سنتی ارائه دهد.

انتخاب یک تولید کننده برتر مستربچ براق کننده یک کار دلهره آور برای تولید کنندگان پلاستیک است. انتخاب یک شرکت معتبر به شما کمک نمی کند محصولاتی با درجه بالا که در محصولات پلاستیکی که در کلاس جهانی استفاده می شود، تولید کنید. تقاضا برای محصولات پلاستیکی جدید و بی نظیر مانند گذشته روز به روز افزایش می یابد.

در عین حال پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده هنگامی امکان پذیر است که تولید کنندگان از تابلوهای رنگی و مکمل های معیارهای صنعت استفاده کنند.مهندسی مستربچ بافته شده پلی پروپیلن با سایر نیازها به تحقیقات و دانش قابل توجهی نیاز دارد. مهندسان شیمی باید مقدار قابل توجهی از تحقیقات را برای ساخت مستربچهای با کیفیت صرف کنند. این روند ساده نیست و به مهارتهای مهندسی نوآورانه توسعه دهندگان نیاز دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>