اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

مستربچ های رنگی، ترکیبی یا افزودنی از جمله محصولات مستربچ براق کننده می باشد که با استفاده از حامل های جامد یا مایع ساخته می شوند. هدف از رنگ آمیزی با مستربچ های رنگی، اعطای خواص مانند مستربچ های افزودنی به پلاستیک است.

مستربچ های ترکیبی غلیظ از رنگدانه ها و یا مواد افزودنی ساخته و پرداخته می شوند که در طی یک فرآیند گرمایش در یک رزین حامل که خنک شده و به شکل دانه ای برش خورده است، محاصره می شود. این مستربچ به ترانسفورماتور اجازه می دهد تا در طی فرآیند تبدیل پلاستیک، پلیمر طبیعی را از نظر اقتصادی رنگ کند.گزینه های دیگر برای استفاده از مستربچ ها خرید مواد اولیه کامپوزیت است که ممکن است حاکی از افزایش هزینه و انعطاف پذیری کمتری باشد.

به عنوان مثال تنوع رنگ محصول یا مخلوط کردن مواد اولیه در سایت می باشد. فرآیند بالقوه با توجه به پراکندگی کل رنگها و مواد افزودنی و مستعد به دست آوردن اجباری مواد بیش از موارد ضروری نیز یک نمونه از آن است. در مقایسه با رنگدانه های خالص، مستربچ هایبراق کننده به فضای ذخیره سازی بیشتری با زمان تحویل طولانی تر نیاز دارند.

از آنجایی که مستربچ ها از قبل ترکیباتی از پیش مخلوط شده هستند، استفاده از آنها از بروز مشکلات تجمع مواد افزودنی یا رنگ ها و همچنین مشکلات پراکندگی جلوگیری می کند. استفاده از مستربچ ها به ترانسفورماتور اجازه می دهد تا درجه ی کمتری از درجه پلیمر را به دست آورند، بنابراین شرایط را برای خرید مواد اولیه در مقیاس فراهم می کند.

میزهای مشبک می توانند بسیار متمرکز باشند. یک کیسه 25 کیلوگرم می تواند یک تن مواد اولیه را پردازش کند. ماهیت نسبتاً رقیق، در مقایسه با مواد افزودنی خام، دقت بیشتری را در دوز مقادیر کمی از اجزای پر هزینه امکان پذیر می کند. ماهیت جمع و جور دانه های مستربچ جامد مشکلات گرد و غبار که در مواد افزودنی جامد تصفیه شده قرار دارند را از بین می برد.

مستربچ های جامد حاوی حلال نیستند و متعاقباً در صورت عدم تبخیر، تمایل به ماندگاری طولانی تر دارند. این مستربچ معمولاً حاوی 40 تا 65 درصد مواد افزودنی است اما دامنه در موارد شدید ممکن است بین 15 تا 80 درصد باشد. حامل مستربچ می تواند براساس یک وسیله نقلیه جهانی یا بر روی یک پلیمر خاص، یکسان یا سازگار با پلیمر باشد که برای تبدیل به آن تغییر می یابد.

به عنوان مثال، EVA یا LDPE می تواند به عنوان حامل پلی آمپین ها و نایلون مورد استفاده قرار گیرد، پلی استایرن را می توان به عنوان حامل ABS، SAN و بعضاً پلی کربنات ها استفاده کرد.هنگامی که یک ناقل مستربچ با مواد اولیه ناسازگار است، مستربچ می تواند خواص ماده تبدیل شده را تغییر دهد. بنابراین هر زمان نیاز باشد، ترانسفورماتور باید مشخصات مواد اولیه را مشخص کند.

درصد استفاده از مستربچ در رابطه با مواد اولیه بین 1 تا 5 درصد است. چندین مستربچ از جمله رنگ و افزودنی ها قابل ترکیب هستند. تجهیزات تبدیل معمولاً از مواد اولیه و مستربچ تغذیه می شوند. همگن شدن هر دو ماده در انتهای ضربات دستگاه تأیید می شود.بعضی اوقات سیستم مستعد عوارض جانبی مانند جداسازی مستربچ از مواد اولیه در قیف دستگاه است.

همچنین مستربچ می تواند مستقیماً به اسپیندل دستگاه اضافه شود، به عنوان یک جامد آزاد و یا یک مستربچ مایع از طریق پمپ دورستال. استفاده از مستربچ های مایع علاوه بر تغییر سریع رنگ بین تولید، می تواند دوزهای بسیار دقیقی را به دست آورد.ازمستربچ براق کننده می توان در اکثر فرایندها بجز قالب چرخشی، پلاستیسوالو سایر سیستم های رزین مایع استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>