اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

یکی از پرکاربرد ترین مستربچ ها در دنیای صنعت مستربچ سفید می باشد. این مستربچ در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و اگر این مستربچ اگر با پلیمر ترکیب شود می تواند تغییر رنگ و تغییر خاصیت بدهد. در صورتی که تیتانیوم دی اکسید ترکیب شود مستربچ سفید به وجود می آید و این ساده ترین شکل طرز تهیه مستربچ سفید می باشد در واقع تیتانیوم سفید بعد از ترکیب شدن تحت شرایطی خاص کپسوله می شود و باید تحت فشار بالا و حرارت بالا قرار بگیرد، رنگدانه ها پس از اینکه حرارت دیدند سرد می شوند و برش داده می شوند.

دی اکسید تیتانیومی که در این مستربچ وجود دارد، به علت داشتن رنگ زمینه خاص، اندازه ذرات متوسط، رنگ خاص زمینه آن و بازتابش بالای نور مستربچ باعث شده است که بهترین گزینه برای بسته بندی و پوشش سطح باشد.

برای تولید کالاهایی که قصد دارند ظاهری درخشان و برق در سطح پلاستیک داشته باشند مانند بطری شامپو و بطری روغن موتور از صدف در کنار پیگمنت استفاده می کنند.خاصیت مهمی که مستربچ صدفی دارد جذب اشعه ماوراء بنفش است که باعث می شود نور جسم افزایش یابد و سطح جسم براق تر نشان داده شود.

مستربچ سفید یک مستربچ رنگی می باشد، برای اینکه یک ماده به رنگ سفید تولید شود و درجه کدورت و شفافیت را تولید و تعیین کرد نیاز است که از این مستربچ استفاده شود. کاربرد این محصول در بسته بندی بسیار زیاد است.

مستربچ سفید، غلظت بالایی از تیتانیوم دی اکسید را دارد که بسیار با کیفیت است و آنها را از بهترین معدن ها جمع آوری می کنند، همین امر باعث می شود که این مستربچ نسبت به مستربچ های دیگر دارای مقاومت بالایی باشد. این مستربچ علاوه بر اینکه باعث می شود تغییر رنگ و شفافیت ایجاد شود توانایی تغییر خاصیت مواد پلیمری را نیز دارد.

این مستربچ را معمولا برای بسته بندی مواد غذایی، آرایشی، شوینده و … استفاده می کنند. بسته بندی ها بر اساس کاربرد و نوع ماده و خاصیت آن متفاوت است. استفاده از مستربچ سفید در بسته بندی مواد غذایی باعث می شود خاصیت ارگانیک مواد غذایی حفظ شود و هیچگونه فسادی در آن در هیچ محیطی ایجاد نشود.

بسته بندی بعضی از کالاها مانند نایلون ها، نایلکس و کیسه های فروشگاهی، فیلم های پلی اتیلنی و ظروف یکبار مصرف بسیار به مستربچ های سفید وابسته است.از پرکاربردترین مستربچ های دنیا، مستربچ های سفید می باشند از این ماده در صنعت پلاستیک بسیار استفاده می شود.

مزایای استفاده از مستربچ سفید و صدفی چیست؟

  • در هنگام استفاده از مستربچ سفید و صدفی پوشش دهی بسیار یکنواخت خواهد بود.
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است.
  • به دلیل وجود رنگدانه های سفید بازتابش نور بسیار مناسب خواهد بود.
  • با پلیمرها و دیگر مواد افزودنی ترکیبی یکنواخت خواهد داشت.
  • در برابر تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم است.
  • مقاومت را در برابر گرما بسیار افزایش می دهد.
  • باعث می شود که سطوح به ظاهری زیبا و درخشان برسند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>