اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

هنگامی که فیلم های پلیمری در مدت زمان طولانی در انبار قرار می‌گیرند و یا هنگامی که از آنها استفاده میکنید به علت فشاربین لایه ای که به وجود می آید باعث ایجاد یک چسبندگی ناخواسته می‌شود. هنگامی که این چسبندگی به وجود می آید باز کردن فیلم های رول شده امری بسیار دشوار خواهد بود. جهت جلوگیری از این اتفاق به آن انتی بلاک و لیزکننده اضافه می کنند.

در سطح های پلیمری اصطکاک بسیار بالا است و همین امر باعث بروز مشکلاتی در هنگام تولید و یا پیچیدن رول فیلم ها و بسته بندی و رهاسازی قالب پلاستیک ها می‌شود.اگر از مستربچ لیزکننده استفاده کنیم باعث می‌شود که سطح ها صیقلی شود و چسبندگی سطوح کاهش یابد و استهلاک ماشین آلات فرآیندی را نیز کاهش می دهد.

هنگامی که از مستربچ لیزکننده استفاده می کنید دیگر لایه های فیلم به یکدیگر نخواهند چسبید. از آنتی بلاک های آلی مانند آمیدهای چرب، سیلیکون ها، استئارات و پلی تترا فلوئورو اتیلن می توان برای این کار استفاده کرد.مستربچ لیزکننده این گونه عمل می کند که ابتدا به سطح منتقل می شود و اصطکاک را کم می کند. هر چه ذرات بزرگ تر باشند اثر ضدچسبندگی آنها نیز بیشتر خواهد بود، اما بزرگ بودن ذرات در خواص نوری اثر منفی دارد.

برای اینکه به شفافیت و روشنی برسید باید آمیدهای عالی را به تنهایی استفاده کنید البته در این صورت ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند انتقال مواد آلی به سطوح فیلم شود. اگر بخواهیم مثالی برای این مورد بیاوریم می توانیم بگوییم که افزودنی های آنتی بلاک می توانند افزودنی هایی آنتی اکسیدانت را به خود جذب کنند.

سیلیکای طبیعی قدرت تأثیر پذیری پایین تری دارند، سیلیکای سنتزشده بر خلاف سیلیکای طبیعی افزودنی ها را به خوبی به خود جذب می کند. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد سایش نیز امری بسیار مهم است.در صورتی که سختی عامل آنتی بلاک معدنی بالا باشد، برای مثال تالک نرم تر از سیلیکا باشد در این صورت اگر سختی عامل انتی بلاک معدنی بالا باشد , به طور مثال تالک از سیلیکا نرم تر باشد، بنابراین سایش به مراتب کمتری نیز متوجه ماشین های فرایندی خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>