اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

یکی از عواملی که بر عدم چسبندگی معدنی تأثیر می گذارد فیلر سیلیکا جهت تولید مستربچ لیزکننده می باشد. برای اینکه از چسبندگی ناخواسته جلوگیری شود می توان از فیلرهای زیادی جهت اضافه کردن زبری در تمام سطوح استفاده کرد تا از ایجاد چسبندگی ناخواسته جلوگیری کرد.

این فیلرها یک تأثیر منفی دارند و آن این است که از فیلم می کاهند، پارامترهای مهمی که بسیار تأثیرگذارند عبارتند از: شکل ذرات، اندازه ذرات، توزیع اندازه ذراتتوازن در خاصیت چسبندگی و خاصیت های جانبی مضر امری بسیار مهم است. برای مثال اگر اندازه ذرات بزرگ باشد و در ذرات بی نظمی دیده شود برای خاصیت ضد چسبندگی بسیار خوب است و در عوض برروی شفافیت تأثیر منفی می گذارد.

بیشترین میزان مصرف را در بین سایر افزودنی های معدنی دارد. سختی تالک بسیار کمتر از سایر افزودنی های دیگر است. به علت اینکه از تالک گریدهای مختلفی در دست است که از قبل آماده سازی شده اند، باعث می شوند که در صورت ترکیب با ماتریس پلیمری عمیق تر خیس شود و قدرت چسبندگی آن بالاتر برود و در بهتر شدن پراکنش تأثیر مثبت دارد.

پر مصرف ترین افزودنی ضد چسب سیلیکای طبیعی می باشد که حتی اگر مقدار آن بسیار کم باشد تأثیر آن بر روی خاصیت ضد چسبندگی بسیار زیاد است.در صورتی که از مستربچ لیزکننده استفاده کنید در کاهش هزینه ها، در بهبود هر چه بیشتر خاصیت محصول و کم شدن آلودگی و تأثیرات مثبت بر روی محیط کمک کرده اید.

مستربچ لیزکننده چگونه تهیه می شود؟

  • پودر پلی اتیلن: 60درصد
  • منیزیم سیلیکات خشک شده: 30 درصد
  • اروئیک اسید آمید: 10درصد

برای اینکه مستربچ لیزکننده را تهیه کنید در ابتدا لازم است که تمامی اجزا را در قسمت گراویمتر تغذیه اکسترودر به خوبی و با دقت اندازه گیری کنید. پودر پلی اتیلن و منیزیم سیلیکات را داخل یک مخلوط کن داخلی که پرسرعت است می ریزیم تا قبل از ترکیب ترکیب به خوبی انجام شود و مخلوط همگنی داشته باشید.در این مرحله به مدت 4دقیقه پیش اختلاط انجام می‌شود.

مرحله بعد به این شکل است که درون مخلوط کن پرسرعت اروئیک اسید آمینه را می ریزید و آن را به مواد قبلی اضافه می کنید. بازهم پیش اختلاط را در مدت زمان 6 دقیقه انجام می دهند.بعد از اینکه به خوبی مواد را با یکدیگر ترکیب کردید و مخلوط همگنی را به دست آوردید می توانید محلول را به قیف تغذیه اکسترودر منتقل کنید. برای اینکه دمای هیترها را تعیین کنید لازم است آن را ابتدای ناحیه تغذیه تا پایان دای تنظیم کنید و دمای آن معمولا از 100 تا 220 درجه تنظیم می‌شود.

برای تنظیم دور مارادون بهتر است آن را بر روی 300 دور در دقیقه تنظیم کنید. بعد از اینکه مخلوط وارد اکسترودر شد و از قسمت تغذیه عبور کرد، مواد مخلوط شده کاملا ذوب می شوند. بعد از اینکه مواد مذاب از قسمت سنجش اکسترودر عبور کرد به طور کامل ذوب می شود و همگن می شود.

بعد از اینکه اکستروژن به طور کامل انجام شد پراکنش یکنواخت می شود. هنگامی که مواد مذاب از دای به وسیله تیغ های خرد شده خارج می شوند درون حمام آب سرد ریخته می شوند و توجه داشته باشید که مواد مذاب به هیچ وجه در حمام آب سرد نباید به یکدیگر بچسبند.

بعد از اینکه خنک سازی انجام شد نوبت به گرانول ها می رسد که خشک شوند. بعد از اینکه مرحله خشک سازی به خوبی انجام گرفت نوبت به همگن سازی و در آخرین مرحله به بسته بندی مستربچ لیزکننده می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>