اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

مستربچ هابرای رنگ آمیزی انواع پلیمرها مورد استفاده قرار می گیرند. محتوای بالای رنگدانه رنگ آمیزی آن تا 90 درصد می رسد. در سایه های رنگ های سفید و سیاه، درصد متفاوتی از دی اکسید تیتانیوم و کربن سیاه موجود است.معمولاً مستربچ پلیمریدر پردازش پلیمر برای ترکیب رنگدانه های رنگی یا مواد افزودنی و ضد میکروبی در رزین پلیمر یا دیگر مایع ها استفاده می شود.

مستربچ پلیمری مخلوط غلیظی از یک افزودنی محصور شده در ماده حامل مانند PE یا PP است. حامل به طور معمول یک رزین پلیمری به شکل پلت یا تراشه است اما برای مواد و برخی کاربردهای خاص، مستربچ های مایع نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از مواد افزودنی مستربچ های خطرناک یا مزاحم به شکل خالص هستند. برای این منظور مواد افزودنی را در یک رزین پلیمری یا مایع جمع می کنند. این کپسوله شدن باعث کاهش خطر و در اکثر موارد موجب از بین رفتن ماهیت خطرناک این افزودنی می شود. همچنین خطرات احتمالی بیشمار در استفاده از پودرها را نیز از بین می برد. این خصوصیات منجر به کنترل های مهندسی کمتر و استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی کمترمی شوند.

کپسوله کردن مواد افزودنی در مستربچ پلیمریمزایایی را برای افزودنی ایجاد می کند. مستربچ پلیمریمی تواند به محافظت از افزودنی های در معرض رطوبت، دما و اشعه ماوراء بنفش در حین ذخیره سازی کمک کند. این امر می تواند ماندگاری مواد افزودنی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد که در نهایت می تواند هزینه تجزیه مواد را کاهش دهد.

فرمولاسیون مستربچ ممکن است شامل پلی پروپیلن و یک یا چند ماده افزودنی دیگر باشد. یک یا چند ماده افزودنی ممکن است بر اساس وزن کل مستربچ، حداقل 13 درصد وزن در مستربچ داشته باشد. فرمولاسیون مستربچ ممکن است با مخلوط کردن یک یا چند ماده افزودنی با پلی پروپیلن تشکیل شود. علاوه بر این در فرمولاسیون مستربچ ممکن است مستربچ با رزین مخلوط شود تا مخلوط رزین ایجاد کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>