اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مستربچ

مستربچ های جدید برای صنعت پلاستیک نیستند. از آنجایی که فرایند تجزیه پلاستیک های سنتی سال ها طول می کشد، از مستربچ پلیمری اصلی برای تسریع روند تجزیه محصولات پلاستیکی، در کنار رنگ های جذاب استفاده می شود. در ادامه قصد داریم برخی از برجسته ترین مستربچ پلیمری مورد استفاده در صنعت پلاستیک را به شما معرفی کنیم.

مستربچ پلیمریسفید

مستربچ پلیمری سفید برای تأمین شفافیت و روشنایی در محصول صنعتی نهایی استفاده می شود و می تواند از 80 درصد دی اکسید تیتانیوم تشکیل شود. دی اکسید تیتانیوم دارای اندازه ذرات مناسب 19/0 تا 0.22 میکرون، ضریب شکست بالا و مات بودن است. مستربچ سفید را می توان بیشتر بر اساس درصد دی اکسید تیتانیوم موجود در ترکیب بندی آن رده بندی کرد.

مستربچ پلیمری سفید در نتیجه ترکیب TiO2 با سایر مواد افزودنی در پایه پلیمر به دست می آید. در این ترکیب پایه پلیمر انتخاب شده است، بنابراین مستربچ سفید با رنگ پلیمر مورد نظر سازگار خواهد بود. پلیمرهای پایه معمولاً پلی اتیلن، پلی پروپیلن پلی استایرن، EVA یا ABS هستند.مستربچ سفید بسته به درصدTiO2 می تواند در درجه های مختلف تولید شود. این محصول در صنایعی مانند فیلم، لوله و اتصالات، لوازم خانگی، قالب تزریق و ظروف پلاستیکی بادی استفاده می شود.

مستربچ پلیمریرنگی

تولید کنندگان مستربچ پلیمری رنگی ازمستربچ هابه منظور رنگ آمیزی محصولات پلاستیکی به همراه سبکی و پایداری حرارتی استفاده می کنند. مستربچ های رنگی در 200 سایه رنگ موجود است. بنابراین مصرف کنندگان می توانند هر رنگی را برای محصول نهایی خود انتخاب کنند. مستربچ های رنگی در قالب گیری بطری، قالب گیری تزریقی وسایل خانگی و عایق بندی کابلها مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع مسنربچ بهترین گزینه برای انتخاب است زیرا باعث ثبات نور، پایداری حرارتی و قوام رنگ در محصولات پلاستیکی می شود. مستربچ های رنگی در تولید رنگ پلاستیک استفاده می شود.این مستربچ ها به طور گسترده ای در قالب سازی بطری، قالب گیری تزریقی و طیف وسیعی از اقلام، محصولات قالب سازی و عایق بندی کابلها مورد استفاده قرار می گیرند.این نوع مستربچ بسته به نوع پلاستیک و روش پردازش قالب در شکل های مختلفی از قبیل گلوله، پودر و خمیر در دسترس است.

همچنین باید مواد را برای مطابقت با کیفیت مورد نظر انتخاب کرد که بسته به بازار و استفاده از آن، از جمله مواد دکوراسیون داخلی و خارجی، مواد غذایی و مصارف پزشکی متفاوت است. با ارائه طرح های فرمول مختلف و رعایت قوانین و مقررات و مقررات استفاده از آن می توان رنگ های متنوع و دقیقی را ارائه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>