اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فواید آسپارتام در صنایع:

شیمی2

کنترل و کاهش وزن:
با افزایش میزان اضافه وزن و چاقی و مشکلات مربوط به سلامتی، متعادل نمودن میزان کالری دریافتی با فعالیت های بدنی به منظور کاهش وزن وحفظ سلامتی ضروری است. مطالعات نشان می دهد که جایگزینی غذاهای شیرین پر کالری با غذاهای شیرین کم کالری منجر به کاهش متوسط وزن می شود.

بررسی دیگر نشان می دهد که غذاها و نوشیدنی های شیرین شده با آسپارتام به جای قند، راهی موثر برای کاهش وزن و حفظ آن می باشد.

کمک به کنترل دیابت:
افراد مبتلا به دیابت می توانند غذاهای شیرین شده با این ماده را بدون نگرانی در افزایش قند خون، مصرف کنند. بر اساس گزارش های منتشر شده، شیرین کننده های کم کالری می توانند نقش مهمی در پیش گیری و مدیریت دیابت داشته باشند. در بیماران مبتلا به دیابت نوع دوم نیز این شیرین کننده های کم کالری می توانند به درمان این افراد کمک کنند.

جلوگیری از پوسیدگی دندان:
به گفته انجمن دندانپزشکی آمریکا، شیرین کننده های کم کالری مانند این ماده از تولید اسیدهایی که موجب پوسیدگی دندان در دهان می شوند جلوگیری می کند. مطالعات بالینی نشان داده است که جویدن آدامس بدون قند به مدت 20 دقیقه بعد از غذا می تواند از پوسیدگی دندان جلوگیری کند.

بخشی از رژیم غذایی سالم:
این ترکیب را می توان به راحتی به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم گنجاند. می توان از آن برای کاهش یا جایگزینی کالری ناشی از شکر در عین حفظ طعم عالی غذا استفاده کرد.

تقویت طعم و مزه غذا:
این ترکیب دارای طعم قوی و شبیه شکر است، بنابراین طعم میوه و مرکبات را در غذاها و نوشیدنی ها تقویت می کند. در آدامس، شیرینی خود را تا چهار برابر بیشتر از آدامس های حاوی شکر نگه می دارد.

مقدار دوز مجاز مصرف آسپارتام:
بله. آسپارتام یکی از جامع ترین مواد مورد نیاز در منابع غذایی انسان است که بیش از 200 مطالعه در زمینه ایمنی، آن را تایید کرده است. سازمان غذا و دارو آمریکا در سال 1981 مصرف آن را در غذاهای خشک، تایید کرده است.

همچنین در سال 1983 در نوشیدنی های کربناته و در سال 1996 به عنوان شیرین کننده های مواد غذایی مورد تایید قرار گرفت. FDA مقدار دوز مجاز مصرف روزانه این ترکیب را 50 میلی گرم/ کیلوگرم وزن بدن تعیین کرده است. یعنی کسی که 68 کیلوگرم وزن داشته باشد روزانه می تواند 3400 میلی گرم آسپارتام دریافت کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>