اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مزایای استفاده از آب دیونیزه:
آب دیونیزه در بسیاری از محیط های کارخانه و تولید، آب انتخابی است زیرا تولید کنندگان می خواهند از تجمع نمک در ماشین آلات جلوگیری کنند. آب دیونیزه ممکن است برای خنک کردن، روانکاری ماشین آلات و سایر کاربردها در یک محیط صنعتی استفاده شود. آب دیونیزه می تواند برای تولید لوازم آرایشی، داروها و همچنین فرآوری غذاها استفاده شود.

شیمی4

مزایای استفاده از آب دیونیزه:
در همین حال، برخی از کارشناسان بهداشتی آب دیونیزه را برای استفاده کوتاه مدت فقط برای سم زدایی بدن توصیه می کنند. با این حال، اگر سم زدایی را از این طریق انتخاب می کنید، باید از مشاوره یک متخصص بهداشت استفاده کنید. به گفته سازمان بهداشت جهانی، آنها می توانند پیشرفت شما را زیر نظر داشته باشند تا مطمئن شوند که در مصرف آن زیاده روی نکنید.

معایب استفاده از آب دیونیزه:
آب دیونیزه می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. در حالی که نگرانی های جدی در مورد اینکه چگونه آب دیونیزه می تواند بر سلامتی فرد تأثیر بگذارد وجود دارد، بهتر است از آن فقط برای مقاصد صنعتی استفاده شود. در اینجا برخی از خطرات آن را بیان می کنیم:

جذب یون ها در بدن:
از آنجاییکه این آب در ابتدا فاقد یون است، وقتی آن را بنوشید، می تواند یون های بدن شما را جذب کند. این می تواند مواد معدنی موجود در بافت های شما مانند منیزیم و کلسیم را که به راحتی جذب آب دیونیزه می شوند، از بدنتان حذف کند. اگرچه آب منبع مهم منیزیم و کلسیم نیست، اما می تواند به نیازهای روزانه مردم کمک کند. بنابراین، شما با نوشیدن آب دیونیزه مصرف مواد مغذی ضروری را محدود می کنید.

مضرات مصرف آب دیونیزهآب دیونیزه مزه بدی دارد:
آب دیونیزه عاری از یون و مواد معدنی است. به همین دلیل ممکن است طعم بدی داشته باشد. جوانه های چشایی شما ممکن است به مرور زمان با طعم آنها سازگار شود. همچنین، آب دیونیزه برخلاف انواع دیگر آب، نوشیدنی مناسبی برای رفع تشنگی نیست.

خطر فلزات سمی:
اگر آب دیونیزه خود را از شیر بگیرید، ممکن است در معرض آلودگی فلزات سمی باشید. آب دیونیزه شده در مقایسه با آب معدنی مستعد جذب فلزات موجود در ظرف است، زیرا پایداری کمتری از آب دارد. آب معمولی حاوی منیزیم و کلسیم است که به جلوگیری از مواد سمی در آب آشامیدنی کمک می کند و این را نمی توان در آب دیونیزه یافت. کلسیم و منیزیم آب را تثبیت کرده و به عنوان یک ماده ضد سمی روی آن عمل می کند.

جمع بندی:
به طور خلاصه، اگرچه می توانید آب دیونیزه بنوشید، اما همیشه به یاد داشته باشید که طبق نظر گروه فیزیک ایلینوی، همه آنها برای مصرف عموم مناسب نیستند. این به این دلیل است که آب دیونیزه شده در آزمایشگاه و شرکت های بزرگ تولید کننده حاوی رزین های تخصصی است که یون ها را حذف می کند. به این ترتیب، این رزین ها می توانند اثرات مضر بر بدن شما داشته باشند.

با این حال، اگر آب دارای برچسب نوشیدن آن بی خطر است، باشد می توانید آن را استفاده کنید. در غیر این صورت، محصولاتی را که 100٪ از ایمنی آنها مطمئن نیستید، مصرف نکنید. همچنین، از رژیم غذایی متعادل استفاده کنید تا یون های از دست رفته در تصفیه آب با غذایی که می خورید جایگزین شود.

آبی که می نوشید ضد عفونی و فیلتر می شود تا نوشیدن آن ایمن شود. و هنوز حاوی مواد معدنی است. دیونیزاسیون آب این مواد معدنی را خارج می کند تا آب خالص بیشتری ایجاد شود. در حالی که از آب دیونیزه استفاده می شود، حذف مواد معدنی همیشه گزینه مناسبی نیست. بنابراین اگر قصد دارید یک فیلتر آب نصب کنید که بتواند آب را دیونیزه کند، ابتدا با یک متخصص صحبت کرده و با مزایا و معایب این نوع آب آشنا شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>