اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گرانول

این نوع گرانول موجب کاهش قیمت و افزایش وزن پلیمر می شود. میزان کلسیم کربنات که در تولید گرانول کربنات کلسیم مورد استفاده قرار می گیرد، به کاربرد گرانول بستگی دارد و بین 5 تا 60 درصد مواد اولیه، قابلیت تغییر دارد.

گرانول کربنات کلسیم به عنوان پرکاربردترین پرکننده پلیمری در صنایع شناخته شده و برای تولید انواع پلیمر نرم و سخت کاربرد دارد و برای تولید محصولات پلاستیکی روزمرهف بهترین فیلر به حساب می آید.همچنین طرز تهیه گرانول کربنات کلسیم نیز ساده بوده و از دستگاه های پیچیده ای برای تولید آن استفاده نمی شود.

درصدهای مختلفی از این نوع گرانول برای تولید نایلون و نایلکس، پلاستیک، سلفون، انواع رزین و غیره کاربرد دارد. گرانول کربنات کلسیم می تواند با کاهش هزینه تولید، بر استحکام و بافت سطحی پلیمر اضافه کرده و قابلیت چاپ را بر روی آن ها بهبود بخشد. از مهم ترین مزایای دیگر تولید کربنات کلسیم می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • موجب افزایش استحکام و مقاومت فشاری و کششی در پلیمر تولید شده، می شود.
  • از چسبندگی لایه ها جلوگیری کرده و خاصیت آنتی بلاکینگ دارد.
  • خواص مکانیکی و ظاهری در استفاده از گرانول کربنات کلسیم، بهبود بخشیده می شود.
  • قابلیت چاپ پذیری را پلیمر و پلاستیک ها تقویت می کند.

گرانول یا مستربچ کربنات کلسیم، نوعی از کربنات کلسیم بوده که کاربردهای فراوانی دارد و به عنوان مهم ترین نوع فیلر و پرکننده شناخته می شود.کیفیت این نوع گرانول ها به مواردی همچون رعایت بهداشت در حین تولید گرانول کربنات کلسیم، میزان غلطت مواد اولیه، مقاومت حرارتی آن ها، وضعیت ظاهری و شیوه بسته بندی مواد بستگی دارد.

گرانول کربنات کلسیم علاوه بر استفاده در صنعت پلاستیک سازی، در صنایع دیگری مانند ساختمان سازی، تولید لوازم بهداشتی و غیره نیز کاربرد دارند. این ماده به هیچ عنوان سمی نیست و مشکلی برای سلامتی افراد به وجود نمی آورد.در روش تولید گرانول کربنات کلسیم از دستگاه ساده ای به نام اکسترودر استفاده شده که جز بهترین دستگاه های تولید گرانول نیز می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>