اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربردهای شیرین کننده مصنوعی:

شیمی9

FDA پنج شیرین کننده مصنوعی:
ساخارین، آسه سولفام، آسپارتام، نئوتام و سوکرالوز و همچنین یک شیرین کننده طبیعی کم کالری، استویا را تأیید کرده است. نحوه پاسخ بدن و مغز انسان به این شیرین کننده ها بسیار پیچیده است.

دکتر لودویگ می گوید: یکی از نگرانی ها این است که افرادی که از شیرین کننده های مصنوعی استفاده می کنند، ممکن است کالری از دست رفته را از طریق منابع دیگر جایگزین کنند، احتمالاً کاهش وزن یا فواید سلامتی را جبران می کند.

مراقبت از دندان:
کربوهیدرات ها و قندها معمولاً به مینای دندان می چسبند، جایی که باکتری ها از آنها تغذیه می کنند و به سرعت تکثیر می شوند. این باکتری ها قند را به اسید تبدیل می کنند که باعث پوسیدگی دندان می‌شود. شیرین کننده مصنوعی جایگزین شکر، بر خلاف قند، باعث فرسایش دندان نمی شوند زیرا توسط میکرو فلور پلاک دندان تخمیر نمی شوند.

ماده شیرین کننده ای که ممکن است برای سلامت دندان مفید باشد، زایلیتول است که تمایل دارد از چسبیدن باکتری ها به سطح دندان جلوگیری کند، بنابراین از تشکیل پلاک و در نهایت پوسیدگی جلوگیری می کند. با این حال، یک بررسی نشان داد که زایلیتول موجود در انواع محصولات دندانپزشکی در واقع هیچ فایده ای در جلوگیری از پوسیدگی دندان در بزرگسالان و کودکان ندارد.

شیرین کننده مصنوعی برای دیابتی ها:
افراد دیابتی در تنظیم سطح قند خون خود با مشکل روبرو هستند و باید مصرف قند خود را محدود کنند. بسیاری از شیرین کننده های مصنوعی غذای با طعم شیرین را بدون افزایش گلوکز خون مجاز می دانند.

برخی دیگر انرژی آزاد می کنند اما متابولیسم آنها با سرعت کمتری انجام می شود و از افزایش قند خون جلوگیری می کند. با این حال، یک نگرانی این است که مصرف بیش از حد مواد غذایی و نوشیدنی هایی که با جایگزین های قند جذابیت بیشتری دارند، ممکن است خطر ابتلا به دیابت را افزایش دهد.

شیرین کننده مصنوعی سوکرالوز:
یک بررسی سیستماتیک در سال 2014 نشان داد که مصرف 330 میلی لیتر در روز (مقدار کمی کمتر از اندازه استاندارد قوطی آمریکا) نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی منجر به افزایش خطرات دیابت نوع 2 می شود.

یک متاآنالیز از مطالعات بالینی متعدد در سال 2015 نشان داد که مصرف عادی نوشیدنی های شیرین شده با شکر، نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی و آب میوه، خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد، هرچند با نتایج متناقض و به طور کلی کیفیت پایین شواهد. یک بررسی در سال 2016 رابطه بین شیرین کننده های غیر مغذی را بی نتیجه توصیف کرد.

هیپوگلیسمی انفعالی:
افراد مبتلا به هیپوگلیسمی انفعالی پس از جذب سریع گلوکز در جریان خون، مقدار بیشتری انسولین تولید می کنند. این باعث می شود که سطح گلوکز خون آنها کمتر از مقدار مورد نیاز برای عملکرد مناسب بدن و مغز باشد.

در نتیجه، مانند بیماران دیابتی، آنها باید از مصرف غذاهای پر قند خون مانند نان سفید خودداری کنند و اغلب از شیرین کننده های مصنوعی برای شیرینی بدون قند خون استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>