اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باریم

باریم کلراید بسیار سمی است و بلع و استنشاق آن باعث مسمومیت شده و آسیب جدی به چشم ها وارد می کند. بنابراین در صورت تماس با پوست ابتدا موضع را با آب شستشو داده و سپس با صابون بشویید.

در صورت تماس با چشم ها، آنها را با آب فراوان شستشو دهید و در صورت استنشاق فرد مسموم را از محیط آلوده خارج کرده و به هوای آزاد ببرد و با مراکز درمانی تماس بگیرید. این ماده برای زندگی آبزیان نیز سمی است و پادزهر آن سولفات منیزیم یا سدیم است.

در صورت بلع کلرید باریم دهان را با آب بشویید و فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید زیرا این ماده به سرعت در آب حل شده و جذب می شود بنابراین علائم به سرعت بروز کرده و می تواند موجب ایست قلبی و تنفسی در فرد شود.

در هنگام کار کردن با این ماده از ایجاد گرد و غبار خودداری کنید و حتما از ماسک استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این ماده را از گرما و شعله دور نگهدارید و در صورت آلوده شدن لباس ها و تجهیزات کار به گرد و غبار کلرید باریم آنها را قبل از شستشو مجددا مورد استفاده قرار ندهید.

کلرید باریم یا باریم کلراید که معمولاً به عنوان باریم موریات نیز شناخته می شود ترکیبی معدنی با فرمول BaCl2 است. کلرید باریم یکی از رایج ترین نمک های محلول در آب باریم است که از واکنش اسید هیدروکلریک و کربنات باریم یا باریم هیدروکسید تولید می شود.

کلرید باریم پودری سفید رنگ و سمی است که به شعله رنگ زرد- سبز می بخشد. این ماده جاذب رطوبت است و با جذب آب ابتدا به کلرید باریم دی هیدرات تبدیل می شود و کاربرد محدودی در آزمایشگاه و صنایع دارد. کلرید باریم در طبیعت یافت نمی شود، در آب و متانول محلول است و در اتانول و اتیل استات نامحلول است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>