اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمک

پتاسیم سدیم تارتارات یا نمک راشل در پزشکی به عنوان داروی مسهل استفاده می شود. این ماده در فرآیند آبکاری نقره آینه مورد استفاده قرار گرفته و در آزمایشگاه ها به عنوان جزئی از محلول فهلینگ (معرف برای کاهش قندها) بکار می رود.محلول فهلینگ معرفی است که برای جداسازی گروه های فعال کتونی و کربوهیدرات های محلول در آب استفاده می شود و به عبارتی معرف هیدروکربن ها محسوب می شود.

نمک راشل در آبکاری، در وسایل الکترونیکی و پیزو الکتریک و به عنوان یک تسریع کننده احتراق در کاغذهای سیگار (شبیه به یک اکسید کننده در تجهیزات پیروتکنیک) استفاده می شود.نمک راشل در آب انحلال پذیری خوبی دارد و با افزودن یک اسید قوی مانند هیدروکلریک اسید به اسید تارتاریک تبدیل می شود.

در سنتز آلی پتاسیم سدیم تارتارات یا نمک راشل در محیط آبی برای تجزیه امولسیون ها، به ویژه برای واکنش هایی که در آن از یک معرف هیدرید بر پایه آلومینیوم استفاده شده است، کاربرد دارد. نمک راشل در صنایع غذایی نیز حائز اهمیت است. این ماده در صنعت تولید پکتین، تولید ژله، تولید کاغذ سیگار، صنایع گالوانیزه و تولید خمیردندان کاربرد دارد.

این ترکیب در کریستالوگرافی پروتئین یک رسوب معمولی است و همچنین یکی از ترکیبات معرف Biuret است که برای اندازه گیری غلظت پروتئین استفاده می شود.نمک راشل نگهدارنده یون های مس در محلول هایی با pH قلیایی است. این ماده در تهیه معرف Lowry برای تعیین غلظت پروتئین میکروزومال در میکروزوم های کبدی موش استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
هادی ملازمی:
سلام.شغلم طلاسازی هست نیاز به پتاسیم سدیوم و سیانیدیا همان سیانور دارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>