اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وکیوم

مدتی است محصولات چوبی جایگاهشان را دو دستی به نمونه های مشابه تقدیم کرده اند. عدم صرفه اقتصادی استفاده از چوب در ساخت مبلمان و سایر مشتقاتش، زمینه را برای استفاده از لایه های نازک چوبی و روکش هایی PVC که زیبایی را به کمال می رساند، مهیا ساخته است.نوشته پیش رو به رشته تحریر در آمده تا انواع روکش های محبوب در دنیای چوب و مبلمان را به تصویر بکشد و از میان مطرح ترین نمونه های موجود، روکش وکیوم را نشانه بگیرد و مزایایش را روایت کند.

درست زمانی که متوجه شدند استفاده از محصولات تمام چوب راه به جایی نمی برد و از نظر اقتصادی به درب بسته می خورد، ایده هایی مطرح گردید مبنی بر این که بهتر است به جای استفاده از محصولات تماما چوبی، یک روکش چوبی با ضخامت اندک بر مبلمان و دیگر کالا های مشابه تعبیه گردد تا هم حس چوبی بودن را به مخاطب القا کند و هم سازنده را به حیث اقتصادی تأمین نماید. چنین شد که نخستین روکش ها از نوع چوبی روی کار آمدند و برای مدتی یکه تاز این میدان بودند.

دیری نپایید که معایب روکش چوبی روز به زور بیشتر شناخته شد. این نوع روکش که رطوبت را تاب نمی آورد و نیازمند مراقبت های ویژه و خاص بود، در نتیجه اغلب سازندگان محصولات چوبی رو به استفاده از ورق MDF با روکش وکیوم آوردن تا هم زیبایی و تنوع نقوش چوبی را داشته باشند هم محصولات خود را ارزان تر از چوب در بازار عرضه کنند.

روکش ممبران، رسالتی مشابه روکش چوب دارد، بر روی ام دی اف روکش می کند و به واسطه طرح های متنوع و زیبا، عموما در جان و دل مخاطب رخنه می کند. روکش وکیوم از ممتازترین نمونه های موجود است که در مقابل نمونه هایی چون روکش لترون، حرف های زیادی برای گفتن دارد. (لترون از ضعیف ترین نوع روکش محسوب شده و اغلب در محصولات با کیفیت استفاده نمی شود.)

روکش وکیوم روکشی است محبوب که از جنس پی وی سی (PVC) است. تمام مبلمان ها، درب های چوبی، کابینت ها و صفحات MDF که با شیار های ریز و درشت حک شده اند، نیازمند روکش وکیوم هستند. طول عمر بالا و مقاومت در برابر فاکتور های خارجی مزید بر علت شده تا روکش وکیوم میان بسیاری از افراد مقبول واقع گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>