اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورق چوبی

امروزه به دلیل ایجاد تنوع در بازار و راضی نگه داشتن طیف عمده مردم، محصولات جدیدی با ام دی اف ساخته می شود. ام دی اف به صورت خام هر روز جذابیت کمتری پیدا می کند. با اینکه در ابتدای ورود ام دی اف به بازار تقریباً تمام صنعت چوب دستخوش تغییر شد اما امروزه نیازهای ساخت و ساز فراتر از ظاهر ساده ام دی اف است.

به همین منظور باید ام دی اف با محصولات دیگری ترکیب شده یا روکش داده شود تا محصول جدیدی تولید شود. در مطلب جداگانه ای به چوب و کابینت ممبران پرداختیم. آموختیم که ممبران یک نوع غشا و لایه اضافی است که روی انواع چوب از جمله ام دی اف کشیده می شود. علاوه بر این، با استفاده از روکش ممبران می توان طرح، رنگ، الگو و بسیاری موارد دیگر را در چوب تغییر داد.

ورق سینکرونایز نیز دقیقاً تعریف مشابهی با ممبران دارد. هنگامی که ام دی اف را با ملامین روکش دهید، محصول نهایی ام دی اف ملامینه نام خواهد داشت؛ اما ورق های سینکرونایز نوع خاص و جدیدی از ملامینه هستند. عمده ترین و با ارزش ترین تفاوت آن ها نیز، همان طور که از نامشان پیدا است، برجستگی است. بر خلاف ام دی اف ساده و بسیاری از انواع ممبران، ورق سینکرونایز دارای بافت بسیار زیبا و شبیه به چوب واقعی هستند.

چوب گران قیمت است؛ چوب محدودیت سطح دارد؛ چوب با ارزش است؛ چوب طلا است. برای همین می توان از ام دی اف استفاده کرد؛ اما ام دی اف ظاهر و کیفیت چوب را ندارد. شاید نتوان احساس واقعی چوب را به طور کامل تداعی کرد اما بدون شک می توان ظاهر آن را در ام دی اف متجلی کرد.

یکی از راهکارهای آن استفاده از روکش ملامین و ساخت ورق های سینکرونایز است. البته لازم به ذکر است که ورق سینکرونایز را می توان با استفاده از روکش ممبران نیز تهیه کرد و از ویژگی های بی نظیر ممبران نسبت به ملامینه بهره برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>