اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دبیر انجمن صنفی شرکت های ریلی با مقایسه با سهم حمل و نقل ریلی در کشورهای دیگر عنوان کرد که با وجود تأکید برنامه های توسعه ای به حمایت از حمل و نقل ریلی، اما این بخش همچنان مغفول مانده است.

توسعه کتبی ممکن نیست

مهرداد تقی زاده در گفت و گو با تین نیوز عنوان کرد: توسعه حمل و نقل ریلی در بسیاری از کشورها جزو اولویت هاست در کشور ما نیز در سند چشم انداز و برنامه‌های توسعه ای، جزو اولویت ها گنجانده شده است اما در عملاً حمل ونقل ریلی جزو اولین ها به شمار نیامده است.

دبیر انجمن ریلی با اشاره به سهم 10درصدی حمل و نقل ریلی در جابه جایی بار و مسافر در کشور عنوان کرد: 10 درصد از حمل و نقل کشور توسط ریل صورت می‌گیرد که در کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه حمل و نقل ریلی سهم بزرگی از حمل و نقل را به خود اختصاص داده اند.

تقی زاده عدم توسعه یافتگی حمل و نقل ریلی را این گونه توصیف کرد: عدم تخصیص بودجه کافی و مشکلات موجود در بخش های دولتی و خصوصی از مهم ترین موانع بر سر راه توسعه حمل و نقل ریلی کشور است. به همین دلیل ریل نتوانسته آن گونه که باید سهم خود را از جاده بگیرد.

دبیر انجمن ریلی کشور با اشاره به مغفول مانده حمل و نقل ترکیبی نیز گفت: استفاده از حمل و نقل و ترکیبی جاه و ریل نیز در کشور بسیار معدود است و باید برای رفع این نقیصه نیز مناطق لجستیک راه اندازی شوند.

تقی زاده تأکید کرد که توسعه ریلی کشور درگرو افزایش نقش اجرایی و کارشناسی تشکل های خصوصی مانند انجمن ریلی کشور است و دولت با تخصیص بودجه لازم، زیرساخت های لازم را برای رشد و توسعه این بخش آماده سازد.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>