اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایزوفتالیک

ایزوفتالیک اسید به صورت مخلوط با اسید ترفتالیک در تولید رزین های PET برای تولید بطری های پلاستیکی و بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. پلیمر بنزیمیدازول با کارایی بالا از اسید ایزوفتالیک تولید می شود. همچنین از این ترکیب به عنوان ماده اولیه برای تولید مواد عایق استفاده می شود.

ایزوفتالیک اسید یک ماده اصلی در تولید FRP (پلاستیک تقویت شده فایبرگلاس) برای محصولاتی مانند لوله ها و مخازن دریایی، خودروسازی و کالاهای مقاوم در برابر خوردگی است.پلی استرهای حاوی PIA (اسید ایزوفتالیک خالص) همچنین به طور گسترده ای در تولید پوشش های صنعتی برای لوازم خانگی، اتومبیل، سایدینگ آلومینیوم و مبلمان اداری فلزی استفاده می شود.

رزین های پلی استر حاوی PIA نسبت به آنهایی که حاوی انهیدرید فتالیک و اسید ترفتالات هستند مقاومت بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوا ارائه می دهند. سختی فوق العاده و دمای انتقالی بالای رزین های پلی استر حاوی PIA باعث افزایش مقاومت روکش های مورد نیاز برای اهداف صنعتی، اتومبیل سازی، صنعت هوافضا و پوشش کوئل و فلزات مختلف می شود.روکش های پودری که با PIA تهیه شده اند برای پوشش های سطحی و خارجی مبلمان پاسیو، ماشین های چمن زن و قطعات خودرو استفاده می شوند.

این ماده به صورت پودر در دسترس است بنابراین برای کاهش خطر استنشاق گرد وغبار آن از تهویه محل اطمینان حاصل کرده و در آزمایشگاه از هود استفاده کنید.بهتر است هنگام استفاده از مواد شیمیایی پودری از تجهیزات محافظتی مانند ماسک و عینک استفاده کنید.استنشاق گرد وغبار حاصل از این ماده شیمیایی باعث تحریک چشم ها، بینی و دستگاه تنفسی می شود و متعاقبا شما دچار اشک ریزش چشم، سرفه و تنگی نفس خواهید شد.

پس از تماس با این ماده فورا محل را با آب فراوان شستشو دهید و چشم ها را نیز به سرعت شستشو دهید. در صورت تنفس گرد و غبار فورا به محل باز رفته و نفس عمیق بکشید.در صورت بلع تصادفی این ماده به فرد مصدوم مقدار کمی آب بدهید، او را وادار به استفراغ نکنید و فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>