اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تالو

تالو آمین اتوکسیله - پلی اتوکسیلن آمین - یا به عبارتی دیگر، پلی اتوکسیلات تالو آمین، با نماد اختصاری POEA نمایش داده می شود. ممکن است در برخی از منابع این ترکیب را با نماد TAE نیز مشاهده کنید که در حقیقت، همین ماده می باشد. این ترکیب به ساختارهایی اشاره دارد که در گروه سورفکتانت های غیر یونی دسته بندی می شوند و از اسیدهای چرب مشتق شده اند.

از ترکیبات تالو آمین اتوکسیله، به عنوان امولسیفایر به کار می رود و همچنین در فرمولاسیون تهیه حشره کش ها و آفت کش های کشاورزی نیز به کار می روند.اتوکسیلات آمین یا تالو آمین اتوکسیله، سورفاکتانتهای غیر یونی هستند که از واکنش آلکیل آمین با اتیلن اکسید تشکیل شده اند.

این اتوکسیلات ها نقش مهمی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع مواد شیمیایی و همچنین در فرآوری صنایع نساجی ایفا می کنند. اتوکسیلات ها به عنوان ماده خیس کننده، حل کننده، عامل ضد خوردگی و در نقش یک ماده تنظیم کننده شرایط، عمل می کنند.

از کاربردهای تالو آمین اتوکسیله می توان به استفاده آنها در صنایع رنگ، جوهر، محصولات آرایشی - بهداشتی و صنایع فلزی، اشاره کرد. این ترکیب، بهترین عامل حذف الکتریسیته ساکن در شوینده های پارچه ها و لباس ها است.این ترکیب، یک امولسیفایر است بنابراین برای تولید موم و واکس نیز به کار می رود. بخشی از مواد اولیه در فرمولاسیون محصولات کشاورزی و محلول های سموم و آفت کش ها به ترکیب تالو آمین اتوکسیله اختصاص دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>