اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تالو

چربی حیوانی زمانی که هیدرولیز می شود، مخلوط اسیدهای چرب آزاد را تولید می کند. این اسیدها شامل اولئیک اسید به میزان 37% تا 43%؛ پالمیتیک اسید با 24% تا 32%؛ استئاریک اسید به میزان 20% تا 25% و … می باشد. در ادامه، این اسیدها در فرآیند نیتریل به آمین های چرب مبدل می شوند. این ترکیبات در حقیقت دارای خاصیت آمفی فیلی یا آبدوستی هستند.

یکی از مهم ترین عواملی که موارد کاربردی تالو آمین اتوکسیله را تعیین می کند، اندازه طول دم و درجه اگزوتیلاسیون برای مولکول چربی است. خواص متعدد این مولکول ها به واسطه این دو ویژگی در مولکول است.خرید و فروش تالو آمین اتوکسیله در بشکه های استاندارد فلزی انجام می شود. آنچه در مورد این ترکیب اهمیت دارد اینکه این محصول باید در دمای اتاق در محدوده 25 درجه سانتی گراد نگهداری و ذخیره سازی شود.

برای مشتریانی که ثبت سفارش انبوه برای خرید تالو آمین اتوکسیله را دارند لازم است از تاریخ استاندارد نگهداری محصول اطمینان حاصل کنند. اگر این ترکیب به طور غیراستاندارد انبار شده باشد، کیفیت محصول تغییر می یابد و در نتیجه، خواص آن نیز تغییر می کند.

ویژگی های فیزیکی و شیمیایی تالو آمین اتوکسیله

  • حالت فیزیکی: مایع شفاف
  • حلالیت: در آب، پراکنده می شود
  • وزن مخصوص: 1٫04
  • فلش پوینت: بیشتر از 150درجه سانتی گراد
  • ph مقدار: 6 تا 8
  • محدوده نقطه انجماد: کمتر از 0 درجه سانتی گراد
  • پایداری شیمیایی: تحت شرایط عملیاتی و واکنش ها متفاوت است

اتوکسیلات آمین یا تالو آمین اتوکسیله، سورفاکتانتهای غیر یونی هستند که از واکنش آلکیل آمین با اتیلن اکسید تشکیل شده اند. این اتوکسیلات ها نقش مهمی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع مواد شیمیایی و همچنین در فرآوری صنایع نساجی ایفا می کنند. اتوکسیلات ها به عنوان ماده خیس کننده، حل کننده، عامل ضد خوردگی و در نقش یک ماده تنظیم کننده شرایط، عمل می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>