اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالیفون

کالیفون ( کالیفن) یا gum rosin، ترد و شکننده است و بوی ملایمی دارد. این ماده به طور معمول، جامد با ظاهری شیشه ای است. اگرچه برخی از کریستال های روزین تشکیل می شوند، به خصوص وقتی که در محلول قرار بگیرند. نقطه ذوب این ترکیب از نظر عملی در نمونه های مختلف، متفاوت است. برخی از آنها در دمای آب جوش، نیمه مایع هستند؛ برخی دیگر در دمای 100 تا 120 درجه سانتیگراد ذوب می شوند.

گام روزین بسیار قابل اشتعال است؛ با شعله دودی می سوزد، بنابراین هنگام ذوب آن باید مراقب باشید. این ماده در الکل، اتر، بنزن و کلروفرم محلول است.روزین یا کالیفون عمدتاً از اسید ابیتیک تشکیل شده است و ترکیب شده از ماده قلیایی سوزاننده برای تشکیل نمک که به صابون های روزین معروف هستند.

علاوه بر کاربرد گسترده آن در ساخت صابون، روزین به میزان زیادی در ساخت لاک ها، موم آب بندی و چسب های مختلف استفاده می شود. همچنین از این ماده برای تهیه موم کفی کفش، تهیه سطوح پشت ظروف قلع، وسایل مسی یا حتی ظروف نقره و طلایی هنگام منبت کاری یا حکاکی کردن آنها استفاده می شود (نقطه ذوب نسبتاً کم آن و فرم محکم و مستحکم اجازه می دهد تا کالیفون مایع درون مخزن ریخته شود و هنگامی که خنک شود، اجازه می دهد تا حکاکی بدون تغییر شکل ظرف - حتی اگر پوست آن نازک باشد - انجام گیرد.

پس از آن، جسم یا ظرف را می توان در فر دوباره گرم کرد و روزین را برای استفاده مجدد، جدا کرد. هر فیلم و پوشش باقی مانده روزین به راحتی با الکل یا حلال های دیگر قابل شستشو است.قرار گرفتن در معرض طولانی مدت با روزین در استفاده از محصولات روکش دار، به عنوان مثال، پرینتر لیزری یا کاغذ فتوکپی می تواند نوعی حساسیت تماسی پوستی صنعتی ایجاد کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>